כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לעבור חורף חם בלי לוותר על הסטייל

בדיוק לשם כך הורחב תחום קניה חדש המציג אפשריות קניה בחנויות אינטרנטיות ייעודיות לבגדי נשים – שלהן יתרון עיקרי ברור והוא היכולת של הקונה להשוות את הגוף שלה לתמונה ולגזרה שמוצגת באופן ברור, מכל הזויוות , הסגנונות והצבעים .

אישה שיודעת איזה בגד מתאים לה , מה היא מחפשת ומה בדיק נכון לה תדע לזהות רק על פי התמונה את הבגד שיבליט אצלה בדיוק את הדברים הנכונים. ובכך להפוך את חוויות הקניה למקסימילית הרבה יותר מהחוויה הפרונטלית.

מעבר ליכולת להתאים באופן ספיציפי את הבגדים לפי עניין ההעדפה האישית של כל קונה באשר היא , החוויה האינטרנטית מציעה קניה של פרטי לבוש זולים יותר מבחנויות פרונטליות ובכך חוסכת לקונה הוצאות מיותרות .

אני ממליצה לך בחום לבקר באתר החדש שלנו לבגדי נשים- כי את הכי יפה שנוח לך ! ומי יודע אולי תהפכי לאחת הקונות הקבועות שלנו.

עונת החורף הגיעה והנה כבר התחלנו להוריד חלק מבגדי החורף אחרי שהגשם נתן לנו הצגה ראשונית העונה, שכבות הבגדים שיעטפו אותנו החורף ממש לא צריכים למנוע מאיתנו להיות בשיא הסטייל.

בבגדי נשים יש המון אופציות וכשאנחנו מדברים על בגדים אנחנו ממש לא מדברים רק על מכנס וחולצה.

גרבי ברך, גרביונים, מעילים וג'קטים הם בהחלט חלק חשוב בבגדי נשים וממש לא אקססוריז והם יכולים בהחלט לתת לנו להעביר חורף חם אבל עם לוק שתמיד אופנתי וטרנדי.

מי אמר חורף? הגרביונים בהחלט מסמלים את החורף כשהגרביון המוכר ביותר הוא כמובן הגרביון השחור השקוף למחצה.

כבר בעונה הקודמת הבחנו שדוגמאות על הגרביון השחור הקלאסי נכנסו לאופנה ואף נותנים טוויסט למראה הקלאסי והמוכר, אחד הפופלריים ביניהן הוא עם דוגמת פס שחור באחורי הרגל שיגרום לכל אחד ואחת להסתכל פעמיים.

ואם למשמע הגרביונים כבר יש לכן צמרמורות של קור.. אז תנו לנו לספר לכן משהו שכנראה לא ידעתן, בשילוב של טייץ בצבע גוף מתחת לגרביון תוכל ללבוש מגוון של שמלות וחצאיות מבלי לסבול מקור ועדיין לקבל את מראה הרגליים החשופות

ובנינו, מי צריך לדעת ש"עבדנו" על המערכת עם מכנס בצבע גוף מתחת..

אז אם מהסובלות בקר אבל עדיין רוצה ללבוש שמלות גם בחורף, זה בדיוק הטריק בשבילך וממש אין סיבה לוותר על הלוק המחמיא ביותר של החורף!

גרבי ברך הם פריט חשוב בכל מלתחה וניתן ליצור איתם מגוון של לוקים עם שמלות או חצאיות

אך בל נשכח שתפקידם העיקרי הוא להשאיר את הרגליים שלנו חמות גם אם זה מתחת למכנס.

ישנם המון דוגמאות מיוחדות לגרבי ברך כך שנוכל גם לתת להן לבצבץ מתחת למגף או למגפון וליצור לוק מלא בשיק וסטייל.

זה ממש לא מיועד רק לנערות אלא לכלל הגילאים

אם אינכן מרגישות בנוח אז דעו לכן שעם מגף גבוהה עד הברך כאשר הגרב מבצבצת ממנו בצבע שונה הופך את המראה שלכן לסופר רענן וטרנדי.

ואם עדיין אין לך כאלו, אז זה פריט שאת פשוט חייבת לעצמך עכשיו.

מעילים

כבר אמרנו שבגדי נשים הם ממש לא רק בשביל להתלבש בלבד, אלא אמירה אופנתית לכל דבר ועניין.

מעילים הם פריט חשוב לכל לוק והם יכולים לשדרג אותו בכל מצב ואירוע ובנוסף, לשמור אותנו חמימות ונינוחות חרף ירידת הטמפרטורות או הגשם שבא.

כולנו מכירות את מעיל הפוך המחמם אבל ישנם עוד סוגי מעילים שבהחלט יכולים לשמור על חום גופנו מבלי לוותר על השיק והגזרה!

מעיל בסטייל הדובון שבדרך כלל מתהדרים בפרווה דמויית צמר מבפנים יכולים לגמרי לעשות את העבודה

בדרך כלל מעיל שכזה יהיה בהמון סגנונות וגזרות וישנם כאלו שהבד הוא כך גם מקדימה

נוכל למצוא אותם גם בסגנון מחוייט עם טליה מהודקת כאשר הבד הפנימי יהיה מחמם, פרוותי ונעים על הגוף שלנו כך שגם עם שמלה קטנה או חצאית, נוכל לא לסבול מהקור המגיע אלינו במהירות ולא נצטרך לוותר על צללית גוף צרה ואלגנטית.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]