כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור את השמלה המושלמת במינימום מאמץ ובמקסימום הנאה?

מאז ומתמיד שמלות הן פריט לבוש שנשים לובשות לאורך כל ימות השנה, ולכן, מדי עונה, צרכניות בגדי נשים בארץ ובעולם נהנות משוק מרשים שמתחדש כל הזמן, עם מגוון עצום של שמלות אופנה, שמלות שיכולות להיות מותאמות אישית לכל סיטואציה שאפשר לחשוב עליה, לאירועים, לעסקים, אפילו קולקציות שמותאמות לפי עונות השנה. בסתיו ובחורף מגוון קולקציות מהשנים האחרונות, מאפשרת ליהנות ממגוון רחב של פריטים הכוללים בין היתר שמלות בד לצד שמלות סריג, שמלות תחרה בעיצובים שונים המותאמים לכל טרנד אפשרי בתחום בגדי נשים בלי יוצא מן הכלל. בדומה לכל עונה אחרת בלוח השנה, גם שמלות חורף מסווגות למספר סוגי שמלות שונות, בין אם מדובר בשמלות ליום יום שאותן בדרך כלל ניתן ללבוש בלי סיבה מיוחדת, ״בדרך לעוד יום עבודה במשרד״, ועד לשמלות ערב, שמלות שמותאמות לאירועים מיוחדים, כשבעצם כל מה שנותר לעשות – הוא רק לבחור את השמלה שתהיה המחמיאה ביותר עבורך!

אז כיצד ניתן לבחור את השמלה המושלמת?
אין ספור נשים חוזרות ושואלות כיצד ניתן לבחור שמלה שתהיה גם נוחה אבל גם מחמיאה. למי לא יצא לחוות את הסיטואציה המוכרת של מדידת אין ספור שמלות (שעל הקולב או בובת הראווה, נראו מתאימות בול כמובן)? אז זהו, החדשות הטובות הן שמסתבר שאפשר לקצר את תהליך הבחירה ולגשת ישר אל השמלות המחמיאות ביותר. אין ספק, חווית הקניות היא אחת מתענוגות החיים ולפעמים היא אפילו נדרשת עבור לא מעט מאיתנו, אך לפעמים גם קורה שאין לנו את הזמן לחוויה המענגת, ואנחנו פשוט רוצים למצוא את השמלה שתהיה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר או שאנחנו פשוט מעדיפים למדוד רק את השמלות שאכן יחמיאו לנו.
אז בואו נתחיל בלנפץ את המיתוס: כשאנחנו בוחרים שמלה מחמיאה, היא לאו דווקא חייבת להיות שמלה גרנדיוזית שבמבט ראשון תתן את תחושת ה "וואו" הזו ומיד נוכל לומר עליה בבטחון מלא ״זו האחת!״, כי בנינו זה מה שגורם לנו להתעכב במציאת השמלה המתאימה. אין סיבה לחפש את ״המושלם״!

לפני הכל, שמלה מחמיאה היא שמלה שמותאמת לגזרה ולמבנה הגוף שלך. לא פעם ולא פעמיים, אנו נתקלים בנשים אשר החליטו למדוד שמלה נוספת רק מתוך הייאוש שלא מצאו שמלה אחרת שמוצאה חן בעיניהן במבט ראשון והו עושות את זה רק כדי לסמן וי על כל השמלות בחנות.
הרי בשניה שהן יצאו מתא המדידה, ברור שאותן נשים מבינות שזו השמלה הכי מתאימה ומחמיאה שיכלו למצוא, ויחשבו לעצמן ״איך לא ראיתי את זה קודם?״ או ״ לא הייתי צריכה לשפוט אותה כל כך מהר״.
אז הנה טיפ קטן מאיתנו: אל תשפטו שמלה אך ורק בגלל איך שהיא נראית, זה לגמרי בסדר להרשות לעצמכן למדוד גם עוד שמלות, כאלו שהגזרה שלהן כבר מוכרת לכן כאחת שתמיד תהיה מחמיאה ספציפית לכן. לפעמים כדאי לגשת ישר אל שמלות מהסוג הזה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להכיר את מבנה הגוף שלכן ולדעת מה מחמיא לכן באופן אישי. ויחד עם זאת, סביר להניח שיש יותר מגזרה אחת שמחמיאה לכן, אז אל תשכחו גם להרשות לעצמכן לבחון גזרות חדשות כל הזמן.
לסיכום, לא משנה מהו מבנה הגוף שלכן, בין אם אתן גבוהות או נמוכות, מלאות או רזות, בעלות רגליים ארוכות או כל מבנה גוף אחר, דעו בבטחון מלא – השמלה המושלמת עבורכן קיימת ומחכה שתמצאו אותה. אין ספק שתוכלו למצוא אפילו יותר משמלה אחת (כי בינינו, למי מספיקה רק שמלה אחת…). ותמיד תזכרו: שמלה שתחמיא ותשב עליכן היא לאו דווקא שמלה שראיתן והתאהבתן בה על הקולב.
בהצלחה במציאת השמלה המושלמת!

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]