כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אופנת נשים – סוגיית המידות

אין ספק שכולכן מבצעות שופינג, חלקכן בתדירות גובהה וחלקכן בתדירות פחותה יותר אך הכלל אכן מבצע שופינג על בסיס תמידי, ובשופינג זה כלול כל מה שיש ברחבי רשתות האופנה כגון חולצות, מכנסיים, נעליים ועוד מגוון אקססוריז מותאמים, אך מי מכן יודעת שלעיתים השופינג הופך להיות חוויה די מעייפת כאשר מדובר על מציאת מידות מתאימות, כל אחת מכן בטח חוותה את זה על עצמה כאשר נדרשה לחפש את המידה המתאימה ביותר וזה יכל לקחת הרבה מאד זמן מהמצופה וחווית הקנייה כבר לא הייתה בדיוק חוויה וזה בעצם הפך להיות מרוץ נגד הזמן במציאת המידה המותאמת, לכן במאמר זה נציע רעיונות כיצד ניתן לשפר את הסוגייה הזו ונדבר על הכלל לעומת המיעוט.

ראשית, לפני שנחל להסביר על הרעיונות לשיפור הסוגייה נציין שהנשים מתחלקות ל 2 קבוצות רלוונטיות לכך, קבוצה אחת יהיו הנשים אשר אף פעם לא נתקלו בבעיה של מידות וכמעט תמיד הצליחו למצוא מידות מתאימות במהירות סבירה וקבוצה שנייה אלו יהיו הנשים אשר כמעט תמיד נתקלות בבעיה של מציאת מידות, מה שלקח להן זמן יקר וחווית השופינג נעלמה כלא הייתה.

נשים אשר מצליחות למצוא בגדים מותאמים לפי מידותיהן אכן התברכו במזל יתר, כי חלומה של כל אישה בהקשר של שופינג הוא למצוא את המידה המתאימה במהירות הסבירה ביותר, אכן מנגד ישנן נשים שונות אשר נתקלות בקשיי מציאת מידות מתאימות והזמן היקר שלהן נשמט, כך שנשים לרגע את קבוצת הנשים הראשונה בצד ונתייחס אל קבוצת הנשים אשר נתקלות בבעיה במציאת המידות ורעיון ראשון למאמר זה יהיה בעצם להנגיש להן פינה מיוחדת בכל חנות ושם יהיו קיימות כלל המידות שאותן הנשים בדרך כלל אינן יכולות למצוא, זה יחסוך זמן יקר ורב בחיפוש אחר המידה המתאימה וגם הנוחות והסדר כאן משחקים תפקיד חשוב כי מידות שונות לא יתבלגנו ביניהן ותמיד יהיו מונגשות בצורה טובה הנראית לעין.

בלי קשר לכך יהיה טוב אם אותן הנשים אשר נתקלות בקשיי מציאת מידה יפנו בצורה ישירה אל רשתות האופנה השונות בבקשה לייצר בגדים אשר מותאמים למידתן, בין אם מידה גדולה או מידה קטנה, אנו בטוחים שרשתות האופנה ישמחו לקבל משוב והצעות שונות והן תמיד נאמנים ללקוח כך שאכן שווה לנסות כי אולי הבעיה תיפתר לאלתר כתוצאה מכך.

לדעתנו חשוב להעלות את המודעות לנושא זה כדי לא לייצר הפרדה בין הכלל למיעוט, מכיוון שאין אנו יודעים איזו קבוצה מתייחסת אל הכלל ואיזו למיעוט כך שהרצון לייצר מינימום הפרדה בין הקבוצות הוא גדול והכרחי על מנת למנוע בעיות התאמה כאלו בעתיד וליצור עולם אופנתי טוב יותר אשר יהיה מתאים ונגיש לכולם, וכאשר הרעיונות שהועלו במאמר זה ימומשו בצורה כזו או אחרת אז בהחלט יהיה ניתן לראות שינוי מגמה הנוטה לצד החיובי במידת מה.

זכרו תמיד שכל פידבק לא משנה מהו וכל תגובה כזו או אחרת עלולה להשפיע רבות על התהליך וחשוב להיות מעורבים כמה שיותר בנוגע לכך גם אם הבעיה אינה מדברת אלינו, ערבות הדדית היא גם כן חשובה בעניין הזה וכאשר הערבות ההדדית תהיה גדולה אז הסיכוי לפתרון הבעיה גובר בצורה משמעותית עקב ההתערבות של הכלל בתוכה, וזה אכן לא משנה מיהו אותו הכלל, העיקר שכולן נרתמות לאותה המטרה והיא פתרון הסוגייה.

אנו מאחלים לכן המשך יום טוב ומקווים שהרעיונות שהועלו יעזרו בפתרון הסוגייה וכמובן שמודים לכן על שהשקעתן מזמנכן על קריאת מאמר זה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]