משלוח חינם לכל הארץ!
לחץ כאן
10% הנחה בהזנת קוד קופון htonew10
לחץ כאן
כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עכשיו בואו נשתף אתכם קצת מידע על אופנה:משמעות המילה הזו שתורגמה מלטינית פירושה "עכשיו, הדקה הזו".

באיטלקית זה אומר "קישוט", "צורך בשינוי", "חידוש זמני של החיים". מגמה זו בלבוש מקורה ברומא העתיקה ובמהלך השינויים הכלכליים והחברתיים של ימי הביניים.
בהשראת סגנונות הלבוש של מרכז אסיה והמזרח הרחוק, טורקים, X! זה היה מקור ההשראה לבחירת לבוש במזרח התיכון במאה ה-20.
טרנד הלבוש הרשמי מקורו בשנות ה-60 דרך הגברת הראשונה ג'קלין קנדי.
מגזין האופנה הארוך והמצליח ביותר הוא מגזין "ווג", שנוסד ב-1892 בארצות הברית.
סגנון הלבוש ה"יוניסקס" נוצר בשנות ה-60 הודות למעצבים כמו פר קרדין ורודי גרנרייך.
ערים שהן בירת האופנה בעולם: ניו יורק, פריז, מילאנו, לונדון, דובאי, ברלין, טוקיו, מיאמי, מדריד, רומא, סידני, ברצלונה, וינה, ניו דלהי, לוס אנג'לס.
טכנולוגיה לבישה הפכה לטרנד חשוב. בעתיד, בגדים יאספו אנרגיה מהשמש וישנו צבעים ודוגמאות בהתאם למזג האוויר.

אופנה
4330

אופנה היא חידוש זמני שנכנס לחיי החברה עם צורך בשינוי או רצון לייפות. אופנה היא מושג כללי. זה נקרא מושג הטעם השולט לזמן מה בתחומים שונים בחיי היום יום. היו מגמות אופנה בכל מה שאנשים משתמשים בו בדרך כלל. אבל האופנה נראית הכי הרבה בעולם הלבוש. האופנה של כל מיני ביגוד וצורות דקורטיביות, במיוחד לנשים, משתנה לפי עונות ושנים.

במונחים של עזרה לעקרות בית, גילויים ודגמים חדשים מוזכרים במגזינים בשם אופנה. ההיסטוריה של האופנה חוזרת אלפי שנים אחורה. אפילו הכאבים של הסינים להקטין את רגליהם, ולבישת בגדים גסים ושוליים על ידי גברים בבל ואשור, הם סימנים לאופנה של גילם.

במהלך החפירות הארכיאולוגיות שנערכו בשטח חצי האי קרים, מציאת בדים בעלי דוגמאות צבעוניות, ליניאריות ושונות מהמאות השלישית והחמישית לפני הספירה מגלה שאופנה הייתה קיימת גם אז. עד המאות ה-14 וה-15, חייטות היו נדירות. לאחר תאריכים אלו החלו להופיע סימנים אישיים באופן עבודת הבגדים. לאחר המאה החמש עשרה הופיע פיתוח חדש בתחום החייטות.

במאות ה-19 וה-20, עשיית הדברים הללו הפכה לתחום התמחות מיוחד והופיעה תחת השם "בית אופנה". אופנה מודיעה לעתיד על המנהגים, המסורות והחידושים האמנותיים של עמים, טעמם, מושגי הכבוד והמוסר ומצבם הכלכלי. לאחר אמצע המאה ה-20, הפכה האופנה לאחד הגורמים החשובים ביותר המובילים אנשים בנושאים רבים, אפילו מנחה אותם ודוחפת אותם להתנהגויות שונות. מנקודת מבט זו, זרמים כאלה החלו להיות יעילים בהתנהגותם של אנשים בתחום המחשבה, כפי שניתן לראות בלבוש או בקישוט. למשל, בקרב בני הנוער יש טרנדים הקשורים לשמות כמו "היפי", "פופ", "פאנק", "הבי מטאל".

אופנה היא גם דבר חברתי וכלכלי. שינויים כלכליים, מעגל משפחתי, התפיסה המוסרית של החברה, תנאי הטבע בו אנו חיים, אקלים, עונות השנה, ערכי התרבות של האומה שאנו שייכים אליה, דתות, מנהגים, מקומות עבודה ומקצועות, גיל, מין, טעמים ועוד דברים אחרים. כמו אלה גם יוצרים תנאים לטרנדים אופנתיים.
אם הטבע היה יוצר אישה כפי שהאופנה מכתיבה, אז היא הייתה מיואשת. (P. Buast)

מגזינים ועיתונים שמדברים על אופנה מראים שאנשים רבים באמת מתעניינים באופנה, או יותר נכון, באופנה עצמה. אני תוהה אם אופנה זה באמת כל כך חשוב או שאנחנו עושים את זה כל כך גדול?

, במקום שבו משתמשים במילה "אימפריה", זה אומר שלאופנה יש מקום חשוב מאוד היום. בכל מקרה ישנה שכבה שמופרדת לפי חשיבותה.
כל אחד תופס אופנה בצורה אחרת. עבור חלק, אופנה היא רק קוריוז, עבור אחרים זה הכרחי. עבור חלק זה פשוט עבודה, עבור אחרים זה לא משנה. יש הרואים בו אל העונג בתחומי חיים רבים, בעוד שעבור אחרים אופנה נחשבת לענף וצורת תרבות נוספת, המתגלה בנימוסים אנושיים ובעיקר בבגדים. האופנה קובעת כללים מסוימים בסגנון ובאופן הלבוש. מכאן יוצא שמי שהולך עם אופנה נקרא "אנשים אופנתיים", ומי שלא עומד בזה נקרא "לא אופנתי" או, אם לומר זאת בלשון לורי, אני מאוד מצטער, אפילו " צ'ושקה". אני לא מסכים עם זה בכלל. כן, אולי האופנה קובעת כמה כללים, אבל מי יוצר אופנה?!

דעתי האישית היא שאין צורך שאדם ילך אחר אופנה ויתלבש בצורה מסוגננת כל הזמן. אני חושב שאדם צריך ללבוש מה שמתאים לו. כמובן שיש לזה מסגרת. ציינתי למעלה ש"אופנה משתנה לעתים קרובות". מה זה אומר? זה אומר שמישהו מימש את הפנטזיות שלו, יצר משהו חדש, הביא משהו לאופנה. או שאין פנטזיות בכלל, אדם רואה משהו כל רגע, כל הזמן, וכל כך הרבה דברים עוברים במוחו של האדם ברגע זה. הרי גם המעצבים ומעצבי האופנה, שכיום אנו מתעניינים בחייהם וביצירתיות שלהם, ואשר אנו מכנים אותם גאונים בתחום הנזכר כשראוי, היו גם אנשים מן השורה. זה רק התפקיד שלהם לחבר משהו, להמציא משהו חדש.
חלקם מתעדכנים באופנה, חלקם לא. בעבר, לא זכור לי, באחד מאתרי האינטרנט שלנו, צעירים הביעו דעה כזו על אופנה, עד שנראה שאופנה היא באמת משהו שנשלח מכוח אלוהי כלשהו, ​​שעלינו לציית לו ולהתמיד בו. טוֹב! כל עונה מציעה לנו משהו חדש. בדיוק, זה מוצע! לנו, לעומת זאת, יש זכות לבחור או לא לבחור משהו, ויש לנו אפילו את הכוח להוסיף משהו ולעדכן אותו (רעיונות, פנטזיות).

שמעתי סיפור: ילדה חיטטה בחזה של סבתה ומצאה בטעות קרמים. באותו רגע, לילדה יש ​​רעיון להשתעשע עם החברים שלה, אז היא מחליטה ללבוש את הקרמים האלה לדיסקו. יש אנשים שאוהבים את זה, יש אנשים שלא, ויש אנשים שנורא כועסים על זה. זה טבעי. אבל, יש אמת שכולם היו בהלם. ההשפעה הזאת!
מעצבים רבים, משום מה, מקבלים רעיון, עובדים עליו ומציגים אותו לחברה, וקורה שהגיע הזמן שגם אותם שופרים הופכים לקורבנות של האופנה הזו. הייתה ילדה שלקחה משהו מהחזה של סבתא שלה ולבשה אותו בשביל הכיף, ורבים קימטו אותה, והיום אנחנו לובשים הכל מאותן "סבתות". בגדים משנות ה-80, נעליים, תיקים, מוזיקה ועוד. שנות ה-80 נמצאות בכל מקום עכשיו! אתה מסתכל מסביב ונראה שהכל חזר לעבר. אולי זה לא יחזיק הרבה זמן, כי אופנה ניתנת לשינוי, היא משתנה לעיתים קרובות, בזמן שאנחנו רגילים למה שהיה בעבר, נראה שהאופנה חזרה שוב. בכל מקרה, יש סגנון אחד שאף פעם לא יוצא מהאופנה – קלאסי!

ברנרד שו אומר ש"אופנה היא מגיפה". אולי זה נכון. אבל אם לא נכריח את עצמנו לעשות את זה, אולי לא נקבל את המחלה הזו.

אני לא אומר שצריך לוותר על אופנה, צריך לדחות אותה. טוֹב! מי שיוצר את האופנה הזו הם מעצבים ומעצבי אופנה מקצוענים בתחומם, שרואים עונה בצבע מסוים ומיישמים אותה בעבודתם, וגם הצבע הזה אופנתי באותה עונה – זה מה שמציעים לנו! זה תלוי בנו אם נרצה או לא. אנחנו יכולים לצפות אם אנחנו לא רוצים. מעקב זה עניין אחר לגמרי.
יש אנשים שלמשל אם הצבע של העונה הזה הוא אדום, הם מחדשים את כל המלתחה שלהם ומחליפים הכל באדום. אני חושב שזה מאוד מגוחך. אולי נוכל להציע משהו לעצמנו?! למה שנעתיק מכולם, ללבוש מה שכולם לובשים, לעשות מה שכולם עושים?! יש לנו גם טעם משלנו, סגנון משלנו! כל אחד מאיתנו הוא אינדיבידואל! תאר לעצמך, לבושה באדום, על רקע כולם לבושים באותו סגנון, אתה בולט! אתה שונה לגמרי. נא לא להבין את הרעיון הזה לא נכון. כשאנשים רבים שומעים את המילה "להתבלט", הם חושבים שבשביל זה הם צריכים ללבוש משהו מיוחד, שכאשר מסתכלים מסביב, האדם הזה נראה ממש רע ווולגרי. יש לשים לב גם לכך.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]