משלוח חינם לכל הארץ!
לחץ כאן
10% הנחה בהזנת קוד קופון htonew10
לחץ כאן
כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגנון לבוש קוז'אל מינימלי – סגנון לבוש זה נוח,פרקטי מאוד ומתאים לחיי היום- יום.הבדים המאפיינים סגנון זה

הם: כותנה, ג'ינס וג'רזי.הצבעים השולטים בסגנון הזה הם:צבעים נטרליים לדוגמא: שחור ולבן. לדוגמא: מכנס סקיני ג'ינס בצבע כחול כהה ובשילוב חולצת טי שירט חלקה בצבע לבן ונעלי סניקרס נוחות בצבעים נטרליים. האקססוריז הנלווים הם: צעיפים, שרשראות עדינות,עגילים צמודים לאוזן, וקליפסים לאיסוף שיער בשילוב אבנים עדינות יכולים ליצור את המראה היום יומי היפה

סגנון לבוש רומנטי – הסגנון הרומנטי עדין, רך, נשי ומשדר יופי קלאסי. הצבעים הנבחרים לסגנון הרומנטי הם בדרך כלל צבעי ניוד ופסטל וצבעים טבעיים. הבדים המאופיינים לסגנון הרומנטי הם: משי, תחרה,שיפון קטיפה וגם בד טול. לדוגמא: חצאית טול ורודה עם חולצת תחרה לבנה ונעלי עקב סטילטו עם פנינים תיצור את המראה הרומנטי המושלם. האקססוריז הנלווים הם בדרך כלל פנינים, אביזרי שיער המקושטים באבנים עדינות, כמו כן צמידים לא בולטים לעין יכולים להשתלב בצורה קלאסית ועדינה בסגנון לבוש זה.
הסגנון הספורטיבי
סגנון המשקף פתיחות, אנרגיה, ידידותיות. אנשים המקרינים טבעיות, בריאות, מינימליזם ופשטות. בעלי סגנון זה נראים כאילו לא השקיעו בהופעתם אלא שהם כל כך עקביים במראם שכנראה הוא לגמרי לא מקרי. הם תמיד נראים רעננים ויש להם חזות צעירה. בהתנהגותם הם לא פורמליים ופתוחים.
השיער קצר בדרך כלל או תסרוקת טבעיצ. איפור מינימלי וטבעי.
אני מציעה לך לנסות לשלב בין באקססוריז, או שילוב של פריטים בודדים מהסגנון המבוקש. לדוגמא: אם את עובדת מהבית אבל אוהבת מאוד סגנון קלאסי, תוכלי לנסות לשלב פריטים יותר מחוייטים במלתחה יומיומית, כמו: חולצת אוברסייז מכופתרת או מכנס בסגנון מחוייט עם גומי. בנוסף, תוכלי לבחור פריטים יומיומיים בפלטת צבעים נייטרלית או לשלב אקססוריז כמו נעלי אוקספורד או חגורת עור חלקה.

‎בחר סגנונות לבוש לנשים שאתה אוהב וטועם. אל תפחדו מניסויים על ערבוב אלמנטים של סגנון מסוים. היה מעניין ויוצא דופן. הביעו את המקוריות שלכם בעזרת בגדים.
בהצלחה לך!!

מאמר אופנה –
אופנה יכולה להיות כל דבר והיא דבר שהולך וגדל עם השנים, יש כל כך הרבה אופנות היום ומכל הסוגים.
אופנה יכולה לסמל משהו משמעותי עבור בן אדם.
וזה גם יכול לפעמים לפעיל לחץ חברתי לא בהכרח שהוא כלכלי אלא יותר קבוצות במעמד חברתי גבוה אוהבות בדרך כלל להשאר רלוונטים ובאופנה מה שמאוד חשוב להמון חברות גדולות בעולם.
כדי להוכיח את מקומם פעם אחר פעם. חברות כאלה ואחרות שלא נשארים אופנתיים, טרנדים ועכשיווים בחברה שלהם עלולים למצוא את עצמם לפעמים מנודים חברתית ולחוצים על בסיס יומי וקבוע.
לרוב בשביל להשאר ולהקים את החברה האופנתית כל פעם מחדש זה דורש לעיתים קרובות השקעה כספית, אופנות מצליחות בעולם מרווחיות המון כסף ממה שהשקיעו בחברת האופנה כשהם פתחו אותה.
יש כאלה שרואים באופנה המון יצירתיות, המון אופי, המון חשיבה, המון משמעות, והמון ידע. אופנה הופכת אנשים ליותר רגועים ברגע שהם מצליחים כי באופנה כי הם מרגישים מקום לבטא את עצמכם בדרך שהם רוצים.
רובינו באמת מחפשים איך לבטא את הטעם האופנתי ולהקרין אותו כלפי חוץ באמצעות בחירה נכונה, וסוגנן ייחודי. אבל המון פעמים לאנשים מתחשק לצאת מהקופסא וללכת באופנה שונה מהיום יום ופתאום לשנות או לגוון הרגל, זה קורה לכולנו.
נגיד יש באופנה טרנד שהוא רק הולך וגדל עם השנים בעולם האופנה שנקרא – הוינטאג'. למילה וינטאז' יש המון הגדרות, לדוגמא – ענתיקה המופיע בריהוט או מוצרים שהם קיימים כבר אפילו יותר מעל מאה שנה, שזה מטורף. לסיכום וינטאג' זה יד שנייה.
עולם האופנה הוא עולם דינאמי שמובל על ידי טרנדים שונים , עיצובים וסגנונות חדשים ומשתנים כל הזמן. בעולם האופנה לא מספיק רק לעצב, צריך להיות בך את הפינה הרגשתית והמשמעותית לדבר.
והכי חשוב להבין איך לפתח את העיצוב למוקמות וכיוונים חדשים והכי ייחודים, כמו נגיד – הכיוון של ליצור ליין של בגדים וינטאג'שזה משהו שמאוד חזק כיום בכל העולם, ולשלב אותם בעידן המודרני.
מסלולי עיצוב אופנה מעניקים את הידע הקמצועי שלנו, ומאפשרים לנו לפתח חשיבה עיצובית וחשיבה יצירתית ומקורית וגם לממש את יכולותינו בשביל לעצב בגדים ייחודיים עם שפה אישית ושונה.
עיצוב אופנה הוא אחד המקצועות הכי מבוקשים כיום, בעיקר כי התחום מאפשר לנו לבטא את עצמנו, ליצור ולפתח את כשרון היצירה שלנו אפילו יותר מהרגיל, להשפיע, לתת השראה.
לא הרבה יודעים אבל תעשיית האופנה היא אחת התעשיות הגדולות בעולם, ומביאה הכנסות שנתיות עולמיות בסך 3 טריליון דולר, פסיכי.
אם הצמיחה בשוק האופנה תימשך ככה, מכירת הביגוד הכוללת תגיע ל-160 מיליון טונות בסביבות שנת -2050 – 2049 – פי שלוש מהמכירות כיום, מטורף

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus