משלוח חינם לכל הארץ!
לחץ כאן
10% הנחה בהזנת קוד קופון htonew10
לחץ כאן
כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התשובה היא שזה לא הגיע בבום.
עולם האופנה, ואופנת נשים בפרט זה ממש כמו כדור שלג שהתגלגל והפך לממדים אדירים, שגודלים משנה לשנה.
השינוי ההתחלתי הגיע בשלהי המאה העשרים. אז חל שינוי משמעותי במעמד האישה בחברה. בהתאם לזאת גם הביגוד השתנה, ובכלל,כל הנראות של האישה שעד אז היתה מסורתית ועדתית, הפכה לסמל למעמד, עבודה,וחברה.
כך התחיל כדור השלג, המשיך כמובן עם כל ההתפתחות הטכנולוגית והתעשייתית. העובדה שבלחיצת כפתור יכולים לייצר אינסוף מוצרים רק תרמה להאצת הרעיון.
בשנים מאוחרות יותר כשהאינטרנט הפך לנחלת הכלל, העולם נהפך לכפר גלובלי קטן, בו כל האוכלוסיה המתפרסת על פני חמש יבשות יכולים לתקשר עם כל אדם על הגלובוס, כולם יכולים להתעדכן בחדשות חמות שקרו ברגע זה בקצה השני של העולם, וכן הלאה.
כמובן שאופנת הבגדים היתה הראשונה שהושפעה מכך.
האופנה נהייתה בינלאומית. כולם מתעדכנים בטרנדים החמים שמתחדשים כל הזמן, ומכיון שהרשתות החברתיות כל כך סוחפות ושואבות את המשתמשים בהן, אז ממש נוצרת הרגשה שחייבים לקנות את האופנה המתחדשת , את הטרנדים החדשים שיצאו, האתרי אינטרנט שכל כך זמינים מציעים שפע עצום של פריטי אופנה, שמוגשים באתרים יפיפיים ומושכים, בלחיצת כפתור קלה, כל הטוב הזה יכול להיות בבית של כל צרכן, מבלי שיצטרך לצאת אפילו מהבית. אם בעבר חנויות בגדי הנשים היו דומות באופי שלהן לצרכנייה, כי כשאישה היתה פריט מסוים, היתה מגיעה וקונה, כיום חנויות בגדי הנשים לבשו אופי של חווית קניות,בילוי ופנאי. החנויות מרווחות ומזמינות, הקניונים ענקיים ונוחים, כך שכל תחום האופנה עובר שינוי בדיוק כמו כל ההתפתחות הטכנולוגית.
וכמו שאמרנו, האופנה מזמן איננה מסתכמת בהיגוד והנעלה. אליה נלווים פרטי אקססוריז שמשלימים את ההופעה וממש יכולים לשנות את המראה מן הקצה אל הקצה. פריטים כמו משקפיים,תיקים,סרטים,פאות,אביזרי שיער,תכשיטים ועוד, הם חלק בלתי נפרד מהאמירה של האישה המיוצגת. יש בזה כללים וחוקים. מה שיצר מקצוע חדש בעולם האופנה, סטייליסט/ית.
אין ספק ששינוי זה הוא מבורך. משום שנותן מענה לנשים שרוצות לבטא את עצמן בסגנון הלבוש, התעשייה הפורחת שמעסיקה בלי סוף עובדים, בכל תהליכי היצירה והמכירה.
רק יש לשים לב עד כמה האופנה היא כלי שמשתמשים בו, ולא נהפכת לחלק מאיתנו, ולא היא זו שמנהלת אותנו.

מאמר 21 – בגדי נשים עולם האופנה —
שמדברים על אופנה הרבה דברים באים לראש, הדברים העיקריים הם מגזינים ובגדי נשים. איך בעצם זה משפיע על נשים ובכלל?
מה שיש במגזין מתורגם למה שנשים לובשות בחוץ בחיי היום יום. וכל הזמן זה משתנה ומשתכלל מה שגורם לאינסוף התעסקות בבגדים.
התוצאה היא שלא תראו את אותו בגד פעמיים ברחוב, ותראו מלא סטיילים שונים, אולי תראו דברים דומים אבל לא אותו הדבר.
נשים באמת אוהבות להתארגן ולהתלבש במיוחד אם זה אומר שהם ילבשו משהו חדש, וזה האופנה. אפנה יש לה כל כך הרבה משמעיות, אפשר להגיד שהאופנה היא להיות באופנה. זה גם לא קל,צריך לעקוב אחרי מה שקורה וגם לאהוב את האופנה שבוחרים. יש מלא סוגי אופנה!
בגדי נשים מסוימים שמרשימים חלק מהאנשים לא בהכרח ירשימו אחרים, לכן יש כל כך הרבה מצעדי אופנה שונים הממחישים את הסטיילים הרבים, והמגוונים הקיימים בחוץ. זה תואם את העובדה שיש שלכל אחת אופי משלה. וכל אחת מתאפיינת בלוק משלה. זה מוסיף טעם טוב לחיים.
חלקן ילבשו שמלות ארוכות בצבעים בהירים שמזכירים את הקיץ, שמלות קיץ, חלקן אפילו ילבשו חליפות נשים, סוודרים בצבעים, בקיצור המון לוקים שונים.
זה התוצאה, מרוב שיש כל כך הרבה מגזינים וחנויות אין אפילו דימיון בין מה שנשים לובשות,
אף פעם לא הבנתי איך זה שנכנסים לחנות בגדים ויש 10 מכל דבר, איך זה שלא רואים את זה בחוץ? טוב האמת שזה אולי אפשרי, יש מיליונים של אנשים בחוץ ולא תמיד אפשר לזכור, אבל הנקודה ברורה, המבחר גדול בעולם האופנה.
אז איך אפשר להתנהל ככה שיש כל הרבה ביקוש והיצע בעולם בגדי הנשים? איך אפשר להתפקס, אולי אני מגזים מניסיון אישי אבל מהצד אני רואה שיש הרבה נשים, לא כולן שמתעסקות הרבה בבגדים, לפעמים אני בחנות ורואה את אותן נשים חוזרות בדיוק באותו זמן שאני נמצא שם עם אשתי. אולי זה משהו שרק קיים אצל חלק מהנשים, ויש הרבה שלא לוקחות את זה רחוק.
ניתן מיד להבחין באישה שקונה הרבה בגדים חדשים לבין אישה שקונה קצת, אבל מה שמשותף לשניהן זה היכולת להבחין איזה מין אישות יש לה, וזה בדיוק מה שהן מנסות לבטא דרך הלבוש.
מישהי שלא סגורה על עצמה תחליף בגדים הרבה.
ומישהי אחרת תשאר באותו סגנון על הרבה תלבושות שונות.
מה שלא יהיה עולם האפנה חיי על זה והמגזינים והפרסומות מלבות את זה.
אפילו באותו המגזין יש סגנונות שונים ותתי סגנונות, שזה מגיע לבגדי נשים יש המון עיצובים שונים. כל חנות נראית אחרת וכל פרסומת משהו אחר, וכל אישה תראה שונה.
כמות המיילים ששולחים הוא עצום, כל חנות שולחת כל שבוע תזכורת שהן שם מחכות עם הקולקציה החדשה וההנחות המפתות.
אז איך לא יקנו? אי אפשר שלא לקנות, זה כמעט בלתי נמנע. זה בהחלט עולם ותעשיה חזקה שנולדה מלפני המון שנים והיום זה בכלל חזק וזה רק יגדל.
אז אם אתן חושבות כבר על הלוק החדש שלכם אתם בטח כבר במייל מחפשות את הדבר הבא!

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus