כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצב הרכישות של בגדי נשים ברשת בימינו

בין אם מדובר על אלי אקספרס או שיין או נקסט או כל פלטפורמה אחרת, קנייה של בגדים אונליין היום בשלב זה של שנת אלפיים עשרים ושתיים היא תופעה נפוצה עד כדי כאב נפוצה ומושרשת כל כך, שאם את תשמעי מחברה שלך שערכה קניות של בגדי נשים במקומות פיזיים את יכולה אולי להיתקל בתגובה של "הלכת ממש בעצמך לחנות? זה כל כך ישן ממש אולד סקול…"

כי זה נכון שהתופעה הזאת של קנייה ברשת הייתה קיימת כבר שנים, ובעיקר התחום של בגדי נשים היה טרנד מאוד חזק ובולט, וכל התעשייה של בגדי נשים אונליין היתה תעשייה שמגלגלת ממש מיליונים של דולרים כל חודש וחודש.

אבל במצב של היום הדבר נהיה ממש בסיס בכל מיני פלטפורמות שונות למשל ובעיקר כמו אלי אקספרס הקניות נהיו ממש דבר שנעשה הרבה פעמים אם לא לומר לרובס בתור דבר אימפולסיבי או רגשי והרבה פחות כמו דבר טכני שפשוט עושים אותו כי צריך לעשות אותו, אפשר לראות את התופעה והתייחסות הזו אל רכישת בגדי נשים אונליין בכל סרט או סדרת טלווזיה כל שהיא, המון פעמים אפשר לראות את גיבורת הסרט או הסדרה, כאשר היא נמצאת בתוך קושי כל שהוא או מתוך איזו שהיא מצוקה והיא מפטירה כלאחר יד "אני צריכה לקנות לפחות שתי שמלות או שתי זוגות נעליים בשביל להירגע מכל מה שקרה לי הרגע…"

תפיסות אלו רק מחזקות את אותה רעה חולה שנפוצה בחברה שלנו של קניית בגדים ובעיקר בגדי נשים מתוך רגש מתפרץ ויצרי של אותו רגע.

לא פעם עסקנו בשאלה על מה ולמה לכל כך הרבה נשים או בחורות יש כמות גדולה של בגדי נשים שפשוט שוכבת בארון ללא כל מעש? מה קרה לכל האנרגייה וההתלהבות בשעת הקנייה?

והתשובה היא תמיד שהקנייה נעשית בצורה לא נבונה.

כל אחת ואחת המקוראות שלנו חייבת להיות צרכנית נבונה!

אין פירוש הדבר שהרכישה והמסע לקניית בגדי נשים צריך להיות קר ומנותק מכל רגש ללא כיף והתלהבות- ממש לא! אבל בד בבד אם את תקפידי על כל הכללים של צרכנות נבונה ובעיקר בתחום של בגדי נשים, אז לאורך זמן את מובטחת שתראי שהבגדים שקנית מתוך אותו הלך רוח גם נשמרים לאורך יותר זמן, וגם אלו לא בגדים שיקברו בארון עמוק לאחר רק כמה וכמה שימושים בודדים.

הסיבה לכל זה היא שאם את קונה מתוך אימפולסיביות, אז אולי לאותו רגע השתקת או הרגעת איזה רגש שדחף אותך לעשות את אותה פעולה, אבל הרבה פעמים את תבחרי גם בגדים שלא היית בוחרת בתור צרכנית קרה ומחושבת.

כמה דוגמאות לדבר זה:

אם את לא אוהבת צבע מוסים או שילוב מסוים של שתי צבעים בקנייה מתוך אימפולסיביות, כמשהו דוחף אותך לקנות כאן ועכשו (את במצב רוח רע, יש לחץ חברתי כל שהוא לקנות בגד מסוים, או יש לחץ חברתי כל שהוא לכוש בגדי נשים מתוך חנות או רשת מסוימת) את יכולה להתעלם מההעדפות שלך ולרכוש משהו בצבעים או שילוב שאת לא כל כך מחבבת.

אבל לאחר זמן כאשר אותה אימפולסיביות מתפוגגת ונעלמת, אז שוב חוזרות כל ההעדפות והרצונות המקוריים שלך לעמוד על שלהם, וזו אחת הסיבות הכי גדולות שבגדים פשוט נשארים בארון לאורך זמן, כי לפתע את בעצם מתחרטת על כל הקנייה שלהם.

ובנושא של המאמר של היום  בקניות אונליים הבעייה כביכול, היא הרבה יותר זמינה והיא נמצאת ממש בפרק כף ידך.

לכן אנו מפצירים בך לא לקנות כשאת מוצפת ברגשות כל שהם ולא משנה מאיזה תחום.

וכמו כן כדאי לך לחשוב רק על טווח רחוק ולאורך כמה זמן כל בגד ובגד ישמש אותך. בגדי נשים

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0