תעשיית האופנה יכולה להיות מתוארת כעסק של יצירת בגדים, אך בכך תושמט ההבחנה החשובה בין אופנה לבין הלבשה לבוש הוא בגדים שימושיים, אחד מהצרכים הבסיסיים של האנושות, אך אופנה משלבת ידע של סגנון, טעם אישי, ואבולוציה תרבותית משלה. תנו לנו ללבוש בגדים אמיתיים , תנו, אם לא אכפת לכם גם נעליים, כאלה שאפשר לא רק להדס, אלא גם ללכת בנעימות בתוכן. למה להתלבש ועוד בהתנדבות, בעקבות צו אופנה אידיוטי, כמו ליצן החצר, כשאפשר להיות בהחלט, הנסיכה?
תעשיית האופנה נבדלת מתחומי ייצור אחרים בכך שהיא נקבעת במידה רבה על ידי התכוונות למוצר הסופי: יצירת שינוי. מה שמגדיר את תעשיית האופנה, מתבסס במידה רבה על הפונקציות של אנשי המקצוע המרכיבים אותה, כולל מעצבים, חנויות אופנה, עובדי מפעל, תופרות, חייטים, רוקמות מיומנות, עיתונות, יחסי ציבור, אנשי מכירות, דוגמניות, מסלולי דגמים, אייקונים של אופנה, יצרני טקסטיל, יצרני דפוס טקסטיל, ואמני עיצוב. ענף ההלבשה המודרני מתבסס על תפיסה של ייצור, קידום ושיווק סגנון על בסיס של רצון. הוא משקף את הרצונות המשתנים של צרכנים להיות מוגדרים על ידי לבושם, ובכך לבסס מעמד חברתי, המשתנה לאורך ההיסטוריה.
לבגד תמיד היה תפקיד פונקציונאלי, שימושי . נכון, נוחות ונועם בקיץ חשובים. לכן הבגדים הקלילים ,פתוחים עם נראה טבעי מספקים את הצורך. גם בימי התנך, השמלות היוו מרכיב חשוב מבגדי נשים וגברים. מתחילת המאה העשרים, התפתח עולם האופנה דרך לקסיקון משתנה של סגנונות המחייבים שינוי תמידי בתעשייה, בעיקר בתחומי התמחות בייצור ושיווק, כמו גם באמצעות קידום עיצובים ומעצבים. בתחילת שנות האלפיים הורחבה ההגדרה והוצבה על "מותגי אורח חיים". מונח מקיף זה אינו מתייחס לאופנת לבוש בלבד, אלא קובע סגנונות אופנה גם בכל הקשור לניחוחות מוצרי קוסמטיקה, אביזרי הלבשה, ריהוט ביתי, כלי רכב, תכשיטים ואפילו מכשירי כתיבה. תעשיית ייצור הבגדים ומרכיביהם מותאמים ללא הרף לשינויי האופנה ודרישות הצרכן, בין אם מדובר בבגדים מזדמנים, חליפות רשמיות, לבוש ספורטיבי או לבוש רחוב שאושר על ידי סלבריטאים. מפעלי טקסטיל התפתחו והשתכללו במהלך השנים, ונוצרה התקדמות חדשה בפיתוח בדים, ייצור ושימוש במידע כמצרך חשוב ליצירת אריגי כותנה וצמר. בתוך כל זאת, פיתחה התעשייה סיווגי תמחור וסגנון על מנת להקל על הפונקציות הבסיסיות של עיצוב ומכירת בגדים בקו המסורתי המפריד בין סיטונאים וקמעונאים, לבין מעצבי אופנה עילית. בעקבות התפיסה המסורתית של תשתית האופנה, קיימות ארבע רמות בתעשיית האופנה: הרמה הראשונה היא ייצור טקסטיל, כולל תפירה; הרמה השנייה מורכבת ממעצבים, יצרנים, סיטונאים וספקים; הרמה השלישית כוללת את הקמעונאים, סוגי חנויות ונקודות הפצה ומכירה; והרמה הרביעית מחברת את כל הרמות באמצעות עיתונות, פרסום, סוכנויות מחקר, יועצים, וחזאי אופנה בעלי תפקיד משמעותי בהתפתחות הסחורה עד הצרכן הסופי.
אופנה, בנוסף לזוהר, היא גם אמנות שימושית. אפשר ללבוש את יצירתנו, לקבל משוב ומחמאות. מכאן, השמיים הם הגבול. כשהולכים ברחוב, קשה שלא לראות כמה אנחנו כנשים איננו מודעות לעצמנו, כאילו אין לנו מראה בבית. ואנחנו יפות, באמת, כולנו יכולות להיראות יפות, אסתטיות ומרשימות, אבל הטעות הנפוצה של כל כך הרבה נערות, בחורות ונשים מבוגרות היא שאנחנו קונות את מה שאנחנו רואות בקמפיין, או גרוע מכך, מה שאנחנו רואות שנראה ממש טוב על אחרות. וזהו בדיוק המתכונת ההרסנית לקניית בגדים שאינם מתאימים, בגדים שמשמינים אותנו, או בגדים שמבליטים לנו את כל מה שאנחנו לא רוצות להבליט. ההרגל המגונה של לקנות את מה שנראה יפה פוגע בנו בראש ובראשונה.
והיום , ועם השנים עולם התוכן שלנו השתנה ובמקום חנויות וקניונים מוצאים עצמם צרכנים רבים מבלים מול מסך המחשב בכדי לבצע את הרכישות החדשות שלהם.
*שמלת ערב מתאימה לנפש שלך *
אפשר לסקור את ההיסטוריה האנושית באמצעות כמה נתיבים. נתיב אחד הוא מאורעות היסטוריים, נתיב שני הוא התפתחות הטכנולוגיה, התפתחות האמנות וגם, התפתחות מושג האופנה ובכלל זה, בגדי נשים וגם אופנת נשים.אופנה של בגדי נשים הוא דבר שהפך למושג יומיומי שגור בפיה של כל אישה. אופנת נשים מעידה או מסמלת על מעמד חברתי שהאישה נמצאת בו או רוצה להשתייך אליו.לאורך כל ההיסטורי, לנשים היה חשוב להיות אופנתיות ומכאן צמח המושג: "אופנת נשים". אופנת בגדי נשים תמיד הסתמנה כדבר יוקרתי ולרוב נשים המתעניינות בכל תחומי האופנה, הן גם אלו שיכולות לזהות פריטי לבוש ואביזרים אטרקטיביים המשתייכים לתחום זה.
ישנן מגוון סגנונות של אופנת בגדי נשים. ישנו קו עיצובי של אופנה זו נשים המתאים לנשות עסקים ומורכב מבגדים מחויטים שתפקידם לשדר יציבות, עוצמה ויוקרה וסגנון שנועד לאירועים חגיגיים שבהם האישה רוצה לשדר נשיות, סקסיות ויוקרתיות. ישנו קו עיצובי של אופנת בגדי נשים המותאם להלבשה תחתונה ובו מגוון בגדים תחתונים אשר יכולים לשדר סקסיות בצורה מכובדת ויוקרתית. ישנו קו סגנוני של בגדי ים ועוד ועוד. מדי שנה אנו עדים לכך שאופנת בגדי הנשים מתפתחת בצעדי ענק בעקבות סגנונות חדשים ומעצבים צעירים אשר תורמים לנו מכשרונם. לדוגמא! יש לך אירוע חשוב ואת צריכה שמלת ערב מתאימה לגוף שלך. יש לך הכל , אבל כל מה שחסר הוא רק שמלה שתעטוף את כל היופי הזה. אם את מתכוננת לאירוע מיוחד או יוצאת לארוחת ערב עם נסיך חלומותייך, בוודאי תרצי למצוא שמלת ערב קלאסית שתתאים למאורע המיוחד. תחפשי שמלות בסגנון יוקרתי ומפואר במיוחד, שיגרמו לכולם סביבך לסובב את ראשיהם בהפתעה. שמלות ערב אלגנטיות יוצרות אווירה מיוחדת, ומעניקות הן ללובשות אותן ביטחון עצמי והן לאנשים סביבן את התחושה שיש בהן משהו מיוחד ומסתורי. באירוע את שואפת להיות מיוחדת ושונה מכל האורחות בחתונה, להיראות במיטבך ולגרוף מלא מחמאות על הופעתך ולהגיע לתוצאה המושלמת, ולהתלבש שונה מהרגיל איך להיראות נפלא בשמלת הערב שלך, זה שם המשחק וכל מה שאת צריכה לעשות כדי להגיע לתוצאה המושלמת, היא רק להרגיש בנוח עם הגוף שלך ולשאול אותו מה הוא כן אוהב. ולהקדיש זמן כדי לקחת החלטה כזו חשובה בשבילך , מי אמר שצריך לרדת בגדול, בגלל איזה אירוע משפחתי מפואר?! תמיד מומלץ לרדת במשקל ובשביל הבריאות בלבד. תאהבי את עצמך בדיוק איך שאת , ואם לא את לא תאהבי גם עצמך וגם מה שאת לובשת . לעולם לא תרגישי בנוח, בגדי ערב לנשים מלאות משדרים לעולם שאת מלאת ביטחון בגוף שלך, ושאת יודעת כי נשים גדולות הן מושכות ואטרקטיביות לא פחות מנשים בעלות משקל נמוך יותר. זכרי כי אנו לא רק מלאות אלא "מלאות במקומות הנכונים". שמלות ערב לנשים מלאות המעוצבות בצורה נכונה מדגישות בדיוק את זה. את העובדה שאנחנו מעוגלות ומקומרות, כפי שהטבע יצר. בגד ערב נכון מדגיש את החוזקות שלנו ומטשטש את האזורים שהיינו רוצות להסתיר. שמלות ערב לנשים מלאות, מעשירות ומעצימות את הלוק גם בגזרה המלאה ואפילו השמנה.