כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמו כן, כדאי לבחור בד משמעותי שייעל את המראה שלך מהחזה עד לירכיים. בדים כמו משי גולמי, פשתן, טוויד, גברדין וכותנה עבה ( הימנעי מג'רזי – זה יכול להיות דק! ) יעשו את העבודה בגדי נשים

מה לגבי אורך השרוול?

בנושא הזה את חופשייה. רק חשוב שתבחרי שרוול שמותאם לחזה המלא יותר ולחלק האמצעי שלך, כדי ליצור מראה מאוזן.

  1. שכבות – הז'קטים הטובים ביותר לגזרות תפוח ומשולש הפוך.

כפי שנכון לגבי כל גזרה, הכל תלוי עד היכן מגיעה מכפלת המעיל. תפוחיות נראות נהדר בכל אפוד, מעיל או ז'קט שמגיע עד לירך, או לכל הפחות לצד העליון של הירך. מעילי A line או סגנונות טרנץ' ישרים שמגיעים עד הברך ( בלי חגורת מותן ), יהיו סופר מחמיאים בשבילך, אותו דבר נכון לגבי שלל סוגי הפונצ'ו.

  1. אמרי כן לשמלות! – שמלות מושלמות לגזרת תפוח.

אם את אוהבת שמלות – יש לך מזל! סגנונות סטרפלס נראים עלייך נהדר, ואם תרצי תוכלי לכסות אותן בסריג אוורירי. כמו כן, סגנונות מקסי עם קו צואר תחתון סופר מחמיאים לך. שמלת מעטפת יכולה להיות הנשק הסודי שלך! ( הימנעי מרגעי "תקלה בארון" על ידי לבישת קאמי מתחת ). סגנונות שית' ( sheath ) וחצאיות ושמלות באורך הברך גם כן נראים עלייך נהדר. סגנונות A line מתאימות לתפוחיות מפותלות ומקומרות! וכאשר יש ספק, פסים אלכסוניים וצבעים כהים יותר תמיד הולכים.

  1. אביזרים – אקססוריז לגזרת תפוח.

אוהבת צמידים? עגילים במידות גדולות? יש לך הרבה מזל! גם שרשראות הולכות, אבל מכיוון שהתפקיד של אקססוריז הוא לאזן פרופורציות בגוף, בגזרה שלך עדיף ללכת על הסגנונות הארוכים יותר, שנמתחים ומשתלשלים לאורך כל הגוף, או לפחות רובו.

בגדי נשים – התופעה – מאמר 19
הדבר שהכי מעניין נשים זה מה ללבוש ושופינג, וזה הולך ביחד חזק. ביום אחד הם יכולות להחליף בגדים 3 פעמים בקלות, ברגיל. לפעמים זה רק בשביל להצטלם לאינסטגרם. יש להם ערימות של בגדים בארון שהם לא זוכרות בכלל שיש להם, חלקם עדיין עם הטיקטים עליהם. הן פשוט אוהבות בגדי נשים חדשים ולהראות בלוק חדש כל פעם. לנסות דברים חדשים לראות תגובות עליהן בפרופילים החברתיים.
אז איך הם משלמות? אשראי כמובן, פשוט ונוח. אין דבר יותר כיף מלהעביר כרטיס אשראי כדי לקנות בגד חדש או כל הלילה לחפש בגדים חדשים בפלאפון. הן מקבלות אדרנלין והתעשייה יודעת איך לנצל את זה. 
מבצעים, קולקציות חדשות, חברי מועדון ואפילו אשראי ייחודי משלהם. לא סתם החנויות מחולקות לבערך 80 אחוז שטח לבגדי נשים והשאר לגברים. זה פשוט בגלל שבעיקר נשים קונות בגדים וגברים לרוב לובשים אותו הדבר כל פעם. יש לגברים תחומי עניין אחרים שעליהם הם מעדיפים להוציא את הכסף. משום מה ההרגשה של בגד חדש לא לגמרי מושך ולהעביר את האשראי על בגדים זה סתם מבאס.
הכל מתחיל בקניון ובחלונות הראווה, תמיד יש שם משהו שהן רוצות ואם לא קונים הפעם אז חוזרים בשביל זה עם עוד כמה פריטים ועוד פריטים לפעם הבאה מחלון ראווה שהן ראו בדרך החוצה. זה לא באמת יגמר אף פעם אבל זה נחמד שיש תחביב, אפילו שהוא יקר.
זה נחמד לראות את הלוקים החדשים והטרנדים החדשים על הנשים והם חיות על התגובות של האנשים למראה שלהם.
בתור גבר אני יכול להבין שזה כיף להראות טוב, זה באמת נותן הרגשה טובה, אבל האם יש גבול? ואיפה הוא עובר.
אני חושב שלקנות כמה פריטים בחודש זה אולי קצת אבל כנראה שזה מספיק, השאלה היא למה נשים חושבות שלקנות כמה פריטים בשבוע זה בסדר? איפה הכל התחיל אצלהן? התשובה היא שנשים הן המין היפה, וזה מה שכל הזמן מחדירים בחברה. ולהראות טוב יכול להיות עוד יותר טוב אם יש בגדים חדשים. כמובן שזה לא נגמר כאן, יש איפור, שיער וכמובן ציפורניים שצריך לקשט.
אם נחשוב על זה, מה היה קורה אם אישה לא הייתה קונה כל כך הרבה בגדים ואביזרים? מה היה ההרגשה? אז כנראה ששני דברים, אחד זה שהם היו מרגישות פחות מושכות וזה היה גורם להם להיות פחות שמחות, והסבר השני לא היה את כל הכיף של השופינג, שחווית הקניה היא בעצמה משמחת.
העולם פשוט היה פחות כיף והיה הרבה פחות דברים לעשות, או אולי פשוט הן היו עושות דברים אחרים.
כל הזמן הזה שמושקע בחיפוש אחרי בגדים חדשים בקניון והחנויות ברחוב, במגזינים ובחנויות אונליין היה יכול לשמש למשהו אחר. בילוי עם המשפחה או החברים, עבודה, כושר, משק בית… צריך פשוט למצוא את הגבול הנכון ולהשקיע זמן הגיוני, ואם יש הרגשה שאין מה ללבוש, פשוט לפתוח את הארון ותמצאו שם מלא דברים שפשוט לא נלבשים.
הגודל של הארון של האישה הוא פי שלוש או אפילו חמש מגודל של הארון של הגבר, ויש לזה סיבה, נשים פשוט משעממות מהר מבגדים וכל הזמן רוצות משהו חדש.
כמו שבודקים את המקרר לפני שהולכים לסופר, צריך לבדוק את הארון לפני שהולכים לקניון, ובדרך כלל הארון לא נאכל, והפריטים נשארים שם על המדף, מחכים שילבשו איתם.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus