וגברים שהם בעלי מידות גדולות מוצאים את עצמם מחפשים ביגוד וללא הצלחה. ההסבר לכך, הוא שבהרבה מדינות אין הספקה של הלבשה לבעלי הפלאס סייז, בטענה שרוב האנשים הממוצעים מגיעים לרוב, למידה 42 ולא למידה 46 ולפיכך אין הרבה לקוחות בחנויות ובסופו של דבר החנויות יוצאות בהפסד כי הבגדים לא נמכרים. אך, לא בהכרח הדבר נכון, כי לדוגמא, בארצות הברית כתוצאה מהמכירות של מידות הPlus size –, מקבלים רווחים של מיליארדי דולרים בשנה אחת. בישראל החנות המפורסמת H&M ידועה כבין חנויות הבגדים היחידות אשר מוכרת ביגוד לאנשים בעלי מידות גדולות, החל מהמידה 34 ועד המידה 46. כמו כן, ישנן הרבה נשים בעלות השפעה גדולה ומהוות כמקור השראה ברחבי העולם אשר תורמות ועוזרות לענף האופנה להבין, כי גם הן נשיות, יפות, רוצות להתלבש על פי צו האופנה, על פי הטעם שלהן וגם להן מגיע לקבל יחס שווה בתעשייה זו. ישנה דוגמנית אמריקאית של מידות הפלאס סייז, ששמה אשלי גראהם, אשר טבעה את חותמה בענף האופנה כדוגמנית הכי מפורסמת בכל רחבי העולם בעקבות מידותיה הגדולות. היא הייתה הדוגמנית הפלאס סייז הראשונה שהופיעה בשער של המגזין ""Sport's Illustrated Swimsuit ,בשנת 2016. בשנת 2017 הופיעה גם כדוגמנית הראשונה למידות גדולות, בשער המגזין "VOGUE" של בריטניה ובארצות הברית. אשלי הקדישה את הופעתה על השער של בגדי הים, לאותן הנשים שלא מרגישות יפות בגלל המשקל שלהן. בזכות אותם מקורות הפרסום שלה על שערי המגזינים הידועים, הדוגמנית המפורסמת הפכה לאייקון אופנה ומודל לחיקוי ובכך הוכיחה שלמשקל אין השפעה על מי שהיא, על איך שהיא בוחרת להיות ושלכל אישה יש את הקול שלה. מאז אשלי גרמה למהפכה בתעשיית האופנה והחלה לכבוש מגזינים, רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ולככב בקמפיינים מהלבשה תחתונה ועד לג'ינסים, שמלות ועוד הרבה. היא חושפת כל פרט אישי ואמיתי על עצמה בפני מעריציה ומציגה איך הצד האמיתי של הדוגמניות נראה מאחוריי הקלעים, מסימני מתיחה של ההיריון ועד לעצות לגבי דימוי גוף חיובי. לכן, בזכות היותה כזו שקופה וללא פילטרים מול הקהל הרחב והמגוון, היא כובשת והופכת את העולם האופנה גם כן לאמיתי, מגוון לכלל האוכלוסייה וכמובן פתוח לכל המידות הקיימות. בנוסף לזה, בישראל ישנה בולגרית פופולארית ששמה זוהר וסיליויצקי, שתומכת בעולם האופנה שמשווק מידות גדולות. היא קשובה לאותן הנשים הצעירות אשר מידותיהן מ- 42 עד 44 ורוצות להתלבש טוב ויפה אבל הן מוגבלות בכך וגם היא בעצמה לוקחת חלק מהבעיה הקיימת. בישראל הרבה חנויות רשת משווקות בגדים אשר כתוב על התווית מידה 46 אך, בפועל ההרגשה היא שהמידה הרבה יותר קטנה כמו 42 וכאן מתחילה הבעיה ונוצר המחסור לאנשים בעלי המידה הגדולה. בזכות הבלוג המפורסם של זוהר, היא מצליחה להמליץ ולעזור לצופים שלה למצוא את התלבושות שהן תמיד חלמו ללבוש ולהיות חלק מהצו האופנה. לדוגמא, הבולגרית מספרת כי החנות המפורסמת באינטרנט "ASOS", מספקת בגדים בעלי מגוון מידות וגם שמלאים בסטייל וברגע שהיא מציגה פריט אחד שהיא רכשה דרך החנות האינטרנטית, למחרת נגמר המלאי של אותו הפריט בחנות. בגלל המחסור הרחב של מידות גדולות בישראל והצריכה המוגברת של הישראליות מהרשת "ASOS", הם החלו לבצע הנחה ללקוחות מישראל של 18% לקניה מעל 275 ₪. בכך, זוהר הוכיחה שכן ישנה התייחסות לפניות הציבור ברחבי העולם. בסופו של דבר, ניתן להבין מכך, כי תעשיית האופנה אכן החלה להכיר באנשים בעלי מידות גדולות ברחבי העולם והשאיפה להמשיך להקשיב לבקשות הציבור כי לכל אחד יש את הזכות להתלבש על פי צו האופנה ללא קשר למשקל שלו.
בגדי נשים הפכו להיות אמצעי להבדלה בין אדם לאדם, אופנה הגורמת לכולן להיראות אותו דבר בדיוק. באופן שונה אך מבוסס על אותו עיקרון, נשים הן שוב משועבדות באמצעות בגדי נשים. משועבדות לנארטיב הכלכלי
במילים אחרות, בגדי נשים אינם רק פונקצינאליים ומצייתים לרוח התקופה אל גם סמל מגדרי לאורך השנים. ניתן לומר בוודאות כי לאורך ההיסטוריה נשים היו בצד המדוכא ואילו הגברים בצד המדכא. יחסי הכוחות הללו התבטאו בכל התחומים וגם בתחום בגדי נשים. נשים התלבשו כפי שגברים אמרו להם, כפי שהן אמורות להיראות בעיני הממסד הגברי, חסודות, פייתניות, הדורות או מוזנחות.
בגלל זה, מי שאוהבת אופנה צנועה, ולא רוצה להיות תלויה בגבר. לא רוצה שגבר יגיד לה מה ללבוש ומה פחות,
אם חשבנו או ראינו תמיד שבגדים לנשים דתיות הן יותר בסגנון של תלבושת אחידה, כיום אין זה כך. הבגדים המגוונים לציהבור הנשים הדתיות ממשיך לשמור על קווים של צניעות ועל המסורת, ועם זאת יוצר בכל עת קולקציה מגוונת שמשלבת אופנה וחדשנות, כך שתמיד תרגישי צנועה ועם זאת מיוחדת מאד, בגדים צנועים בסטייל.
גם השינויים באופנה של המגזר הדתי נשארים מעודכנים ומתחדשים עם צווי האופנה, הבגדים שומרים בכל עת על קוו צנוע ועם זאת מאפשרים לכל אישה להרגיש אופנתית, עם סטייל וייחוד משל עצמה. לכל אישה חשוב להרגיש טוב, הרגשה נפלאה תקרין גם על הסביבה ובוודאי עם הבגד שלא רק נותן לנו להרגיש בנוח אלא גם מעצים אותנו. לכן כל אישה דתייה יכולה למצוא כיום מלתחה שלמה עם בגדים בהם תרגיש צנועה אך גם אופנתית מאד. כל אחת מעוניינת שהבגדים שהיא לובשת יתנו לה הרגשה טובה וגם צנועה, כל אחת רוצה להרגיש מוארת ושלבגד שלה יש נוכחות וכאשר הוא מלווה אותה לאורך היום כולו הוא משפיע על ההרגשה הכללית הטובה,
להיות דתייה וצנועה אין זה אומר למנוע מעצמך להרגיש טוב, להפך, כל אישה צריכה להרגיש טוב עם עצמה וכיום גם בתחום האופנה המלתחה שלנו ממשיכה להישאר צנועה ועם זאת אופנתית בכל רגע. הבגד מלווה אותנו בכל מקום, וכל אחת שואפת להרגיש נוח בבגדים, עם השליחות של הצניעות אך גם להרגיש מיוחדת ובעולם האופנה הדינאמי זה בהחלט אפשרי וקיים, דווקא האופנה מאפשרת ייחודיות תוך שמירה על מגוון של קווי ביגוד קלאסיים או מסורתיים, וכל קולקציה כיום כוללת בתוכה עשרות סגנונות באופנה שכולם שומרים על הקו הצנוע, המחויט, הקלאסי או השמרני, לכל אחד מן הקווים הללו הייחודיות שלו והיכולת המיוחדת לאפשר לך להיראות במיטבך, נשים דתיות כיום ממשיכות לשמור על המסורת ולהקפיד על הצניעות וגם יכולות בהחלט להרגיש אופנתיות ומיוחדות בכל שלב. הקווים של ביגוד שהותאם לכל אחת בצורה דומה ובלתי משתנה הפך לגמיש יותר, ייחודי, מגוון ועם זאת בהחלט ממשיך לשמור על קווים צנועים קפדניים ואף מחמיאים יותר. בסופו של דבר לכל אישה לא רק חשוב להרגיש נוח אלא גם אופנתית, נשית ולהשפיע כך לחיוב על כל הסביבה עם מודעות גדולה יותר גם ללבוש שלהן.