ו(סביר להניח) הם הופכים לקורבנות של הפרעות פסיכולוגיות כמו הפרעות אכילה, מחלות נפש, מתח וכו'.
לבוש משפיע ישירות על מצב הרוח, הגישה והביטחון שלנו. זה יכול לשפר את המצב הפסיכולוגי שלנו ולשפר את ביצוע המשימות שלנו. אנחנו יכולים להשיג יותר כשאנחנו מרגישים שאנחנו לבושים לאירוע. הסגנון, החומר, הצבע והצורה של בחירת הלבוש שלנו יכולים לבטא רגשות שונים, בגדים יכולים לגרום לך להרגיש עוצמתי. ביגוד איכותי ותפור יכול לעזור לך להרגיש בטוח יותר ועוצמתי יותר, ולאפשר לך להתמודד עם אתגרים בעבודה ובחיים האישיים שלך. מחקרים הראו שלבישת בגדים רשמיים יכולה לשנות את האופן שבו אתה רואה מצבים ומתקרבים אליהם.
העולם החדשני של האופנה .
מדובר בעניין של זמן , בעתיד הקרוב צפויים לראות את הטרדים הכי מעניינים וחמים כמו למשל חברת אפל הינה חברה טכנולוגית עיצבה שעון חכם והתאימו אותו לסגנון גבר או אישה , נער או נערה , צעירים וכו..
אפשר להגיד עולם הטכנולגי התחיל לקבל את מקומו וחלקו בעולם האופנה המתחדש וקובע סטייל אחר ושונה .
אופנה היא משתנה משנה לשנה אך הסטייל הוא יותר חזק כי מחזיק מעמד לטווח ארוך זמן .
ההבדל מעולם האופנה שמריכה להשתנות ולהתחדש תמיד בדברים שונים .
אנו רואים כיום את עולם הטכנולוגיה נכנס לעולם האופנה
כמו שמלות שנוצרו באמצעות מדפסות תלת מימד, צמידים מתריעים בפני קרינה , הכל כבר קיים ורואים אותו נשאר רק לשמור על סטייל אופנתי מושך ומשולב יפה.
אופנה וטכנולגיה – הינם שילוב יכול לפתוח לנו דלתות מקצוע חדש עם פרנסה, הכוונה היא לפתוח סטודיו אופנה בבית . כך למשל אם נצטרך לעצב שמלה או חליפה באמצעות מדפסת תלת מימיד נוכל לעשות את זה בבית , דבר זה יכולים לאפשר לנו לפתוח לעסק עסק מוצלח וחשדשני בעולם האופנה .
לא נלך רחוק כבר זה קיים אצל מעצבי האופנה הם אימצו שיטה זו והתחילו לעבוד בקונספט הזה של הדפסה בתלת מימד, יוצרים עיצובים חדשניים ומפתיעים לטובה, ויש כאלה את ההדפסות והעיצוב שלהם הציגו בתערוכות. ויש כאלה מעצבים ששואפים ליצור מדפסת תלת מימד ליצירת בגדים.
מראות – יש רשת אופנתית אפשרה לצרכנים לאפשר להם לראות את הבגדים אך ייראו עליהם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בשם קינקט. דבר זה יכול לחסוך לצרכנים את ההתלבטות וזמן המתנה בחדרי ההלבשה.
אפליקצית KwOller- אפליקציה זו נתפסה כטרינד בעולם האופנה כי יכולה להעניק חוויה יחודית זאת אומרת המדפדף בוחר פריטים של מותגים או רשתות והאפילקציה מתחילה להציע לו פירטים שונים בהמשך למה שחיפש קודם. ולזה קוראים חוכמת הסושיאל לטובת אופנה ושיטת מכירה בקלות ובנחות .
ארכיון האופנה הדיגיטלי
יש אין סוף בגדי אופנה שהינם יחודיים ונוכל למצוא אותם אך ורק במוזיאון או בארכיון ומעט מאוד מוצגים .
דבר זה דחף את החברות כמו אנדרו קופרסנין ובלינדה צ׳ן אשר הקימו ארכיון האופנה הדיגיטלי והתלת ממדי דבר זה מעורר עניין של התערוכה במוזיאון . רעיון זה גרם לאנשים התעניינות בנושא והאנשים התחילו להתעניין ונושא זה קיבל ערך מוסף , הם יצרו אישיות דיגיטלית כאילו אמיתית מפזרת חיים בתנועה , ברגע השקעת המיזם הייחודי הזה המון מנהלי מוזיאונים שתפו פעולה עם מנהלי הארכיונים וזו היתה המטרה. להעלות כמה שאפר תמונות ולשמר בארכיונים הדיגיטלים
תמונות כאלה שהיו הכי נפוצים מעל עשרים שנה , ולשמר אותם כמה שאפשר למראה הטבעי והמציאותי של כל פריט.
בסוף עולם האופנה הוא עולם רחב ומגוון , מצריך יצרתיות וחדשנות, ולא נשכח עולם הטרנדים המוביל.
מחיר הבגדים ירד יחסית לעומת בעבר , הינו קונים כמה פריטים במחיר גבוהה יחסית , אבל היום הבגדים הינם יותר זולים ונגישים בחניות ובאתרי האינטרנט,
עולם האופנה פתח מקצועות חדשים שלא היו קודם
כמו למשל הסטיילינג אשר מכתיב אופנה ותופס טרנדים בכל העולם ,
נוסף על כך הבלוגריות שתפסו מקום חזק בעולם האופנה והסטיילניג בעבר הינו רואים דוגמניות ודוגמנים מציגים וחושים לנו את האופנה החדשנית, אבל היום גם עולם הסושיאל מדיה באמצעות הבלוגריות תפס מקום חזק בתחום והם אלה שקובים את הסגנונים.
עולם הטכנולוגיה כמו ההדפסות של התלת מימד הכניסו חיים חדשים לעולם האפנה, חברת אפל והדברים החדשים שמשיקה כמו השעון וכו…..
הפכנו לעולם נשלט יותר בטכנולגיה מתקדמת, דבר זה הוביל לתחרות יותר גדולה בעולם, סטייל וסגנון יפה יקבל יותר התעניינות והאנשים יתחילו לקנות ולהתלבש זאת אומרת טרנד חזק נתפס בעולם , שהאנשים התחברו ואהבו.
אופנה היא מונח המקיף מגוון רחב של מושגים מורכבים ורב-פנים. בבסיסה, אופנה מתייחסת לסגנונות, לטרנדים ולאסתטיקה הרווחים בתקופה מסוימת, כפי שהם מתבטאים בלבוש, אקססוריז והיבטים אחרים של ביטוי אישי. עם זאת, שורשי האופנה עמוקים הרבה יותר, וכוללים כוחות חברתיים, תרבותיים, כלכליים והיסטוריים מורכבים, שעיצבו את האופנים שבהם אנשים מתלבשים, מתקשטים ומציגים את עצמם לעולם.
כדי להבין אופנה, יש לחקור את הממדים השונים של תופעה זו, ואת הגורמים המגוונים שתרמו לאבולוציה שלה לאורך זמן. מימי קדם, אנשים השתמשו בבגדים ובקישוטים כדי להעביר מעמד חברתי, זהות, מערכות אמונות והשתייכות. מקודי הלבוש המשוכללים של המלוכה והאצולה, לתלבושות המסורתיות של תרבויות ילידיות, לסגנונות הפאנק והגראנג' של תנועות מרד ואנטי-ממסדיות, האופנה תמיד שיקפה והגיבה לצרכים, לרצונות ולשאיפות של קבוצות חברתיות שונות.
יתר על כן, אופנה קשורה קשר הדוק לכוחות כלכליים, ותעשיית האופנה גדלה והפכה למפעל גלובלי של מיליארדי דולרים. מעצבי אופנה, משווקים, מפיקים מבקשים לנצל את הרצונות המשתנים ללא הרף של הצרכנים, ולתמרן את טעמם והעדפותיהם באמצעות פרסום, מיתוג ומדיה חברתית. האופי המהיר של האופנה גורם לכך שהטרנדים והסגנונות עלולים להתיישן תוך שבועות, אם לא ימים, מה שמוביל למחזור מתמיד של צריכה ובזבוז שיש לו השפעות חברתיות וסביבתיות משמעותיות.
עם זאת, לאופנה יש גם פוטנציאל להיות אמצעי רב עוצמה לביטוי עצמי, יצירתיות וחילופי תרבות. זה יכול, בגדי נשים