מדברת על Makeover. עד כמה שזה נשמע שיטחי ולא הכרחי אבל פעמים רבות אנו לא שמות לב
עד כמה הלוק החיצוני שלנו משפיע על הביטחון הפנימי של האישה שבנו, ההרגשה שלה עם עצמה ואף אהבה עצמית. כאשר האישה לא מתמצאת באופנה, בטיפוח עצמי ובעקבות זאת הערכה העצמית שלה ירודה, אז היא מתלבשת רגיל כי פשוט צריך בגדים ללבישה ונעליים רגילות להליכה. היא לא מטפחת את שערה, עורה, ציפורניה ובכל כולה ואף מרגישה קצת מוזנחת. כתוצאה מכך, היא מרגישה חוסר ביטחון, פחות הערכה עצמית וזה עלול להשליך את התסכול שלה לכל תחום בחייה. המצב הזה משפיע על חייה הן חיצונית והן פנימית ופתאום ביום בהיר אחד היא מחליטה שהיא רוצה שינוי בחייה ומנסה לבחון האם בעיה זו נובעת כתוצאה מהמראה שלה ומהאי טיפוח העצמי שלה. היא בוחרת ללכת לקניון ונכנסת לחנות הבגדים הראשונה אשר נקרת בדרכה הידועה בשם "ZARA". שם ניגשת אליה המוכרת ומתחילה איתה במסע חיפוש אחר מציאת הבגדים והשינוי שעלולנלשנות את חייה. הדיילת פותחת בהכרת המלתחות הקיימות בעולם הזארה מכל סוגי הבדים עד לנעליים, תכשיטים, אביזרים ובגדי ים. שם היא מתחילה לעבור יחד איתה במחלקות המגוונות הקיימות שם. הן מגיעות תחילה למחלקת ה- Basics שם היא מתאימה לה כמה שמלות מקסי אווריריות, בלייזר אדום מחויט עם כפתור. אחר כך ממשיכות לאזור ה-Body ששם נמצאים מגוונים של מחוכים ובגדי גוף והדיילת בוחרת לה בגד גוף צמוד שחור, המתאים לעור הבהיר שלה שידגיש את הגזרה שלה ויחמיא לה בצורה טובה. זהו אביזר הכרחי בכל מלתחה אצל כל אישה. כמו כן, היא עוזרת לה להתאים לבגד הגוף ג'ינס בצבע בהיר עם קרע אחד בברך מהסוג של גזרה ישרה שיישב עליה בנוחות. משם הן ממשיכות לנעליים ובוחרות סנדל עקב דק מעור עם שרוכים בצבע שחור. בנוסף, הן מוצאות כמה תכשיטי שרשרת גוף עם חרוזים בצבע כסף ומתאימות עגילים עם שיבוץ אבנים וציפוי כסף. הן בוחרות עוד כמה פריטי לבוש כמו חצאית סאטן עם קשא ושסה עד הברך בצבע חאקי ועוד הלבשה שהיא MUST בארון נבגדים אצל כל אישה, היא חליפת נשים. הדיילת בחרה לה חליפה אשר תהיה פרקטית ורלוונטית לכמה אירועים במהלך היום יום, כמו לעבודה, אירועים חברתיים, דייטים ועוד. החליפה שהן בחרו לה משולבת עם בלייזר סאטן יחג עם מכנסיים HIGH WAIST מתרחבים בצבע ירוק כהה. לאחר שאישה זו רכשה את כל מה שהיא והדיילת יכלו להתאים ולבחור לה, היא ממשיכה לסלון יופי. שם מתחיליפ הספר לעבוד שינוי סגנון שערה, הקוסמטיקאיות עובדות על טיפוח ציפרוניה ותוך כדי גם על פניה ובעצם היא עוברת Makeover מהרגליים ועד הראש. לאחר סיום שינוי החיצוני שלה הבחורה יוצאת כחדשה מדלתות הקניון ובכך באמת מרגישה ששנתה את התדמית החיצונית שלה ואף הפנימית. מכיוון ושינוי המראה החיצוני אכן השפיע בהחלט על הביטחון העצמי שלה, הערכה עלתה והאהבה העצמית התעצמה, שאפילו היא לא ציפתה שזה השפיע כל כך קשות על חיי היום יום שלה. לכן, צריך לחשוב פעמיים כאשר אנשים מזלזלים במראה החיצוני ואומרים לנו "אלה סך הכל נעליים או בגדים,שיער וזה לא הכל בחיים". כי זה האמת משפיע על נשים רבות ולפעמים זה גורם לנו להרגיש שאנחנו מגזימות ואפילו שטחיות כשאנחנו משקיעות כל כך הרבה זמן במראה החיצוני ובעיקר בבחירת הבגדים, אז אנו מתחילות להאמין בזה ולבסוף מפקפקות בעצמנו "רק בגלל המראה החיצוני".
דרכי התקשורת בין חברים, שותפים לעבודה, משפחה וכו' מאוד השתנו עם התפתחות הטכנולוגיה. פעם היית יכול לחכות חודשים עד שהיה מגיע תשובה להודעה שהיית מעביר. היה כל מיני דרכים לתקשר; על ידי שליחים שהיו חוצים אלפי קילומטרים כדי להעביר מסר כלשהו, לאחר מכן זה הפך לכל מיני סוגים של ציפורים שמעבירות את המידע שזה כבר נהיה יותר מהיר ועם הזמן יותר ויותר מהיר. כיום באמצעות הרשתות החברתיות אפשר לתקשר עם אנשים בזמנים ממש כאילו עומדים אחד מול השני ומדברים, ואפילו יותר מהר, אפשר לכתוב משהו בזמן שהצד השני גם רושם או מקליט משהו אחר. הרשתות החברתיות שמוכרות לנו כיום ונותנות את האופציה להרוויח כסף כאשר עובדים מהבית הן פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין ועוד. איך מרוויחים כסף דרך רשתות חברתיות? אציג כמה אופציות.
אופציה ראשונה שאפשר להרוויח ממנה כסף ברשתות חברתיות היא להיות אושיית רשת. אפשר להיות אושיית אינסטגרם או אושיית פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת. מה זה אושיית אינסטגרם אתם שואלים? אז לפי ויקיפדיה " לאושיות רשת יש קהל עוקבים רחב ונאמן העוקב אחרי התוכן שהם מייצרים. מערכת יחסים זו מאפשרת יצירת רווח עבור המשפיען באמצעות שיווק ופרסום מוצרים, וגורמת לעוקב להרגיש "קרוב" באופן וירטואלי לאושייה אותו הוא מעריץ. מאחר שהעוקב מרגיש שהוא מכיר את האושייה, עולה הסבירות שהעוקב יקבל את המלצותיו מאשר צפייה בפרסומת אקראי" אך עבודה זו אינה בדיוק עבודה מהבית אך רובה קוראת דרך הטלפון או המחשב מהבית. בשביל לעסוק בעבודה זו עליך להיות מושך בצורה כלשהי שאנשים ירצו לראות אותך לכן עבודה זו לא מתאימה לכולם.
עוד עבודה שניתן לעשות ברשתות חברתיות זה קידום ופרסום של חברות ועסקים. כיום אחת הדרכים הכי יעילות של חברות ועסקים בין אם הם גדולים ובין אם הם קטנים לפרסם את עצמם זה כבר לא דרך עיתונים או שלטי חוצות ענקיים, זה הפך להיות קידום דרך רשתות חברתיות כי את אין דרך להתחמק מזה, אנחנו נמצאים ברשתות החברתיות יותר זמן משאנחנו נמצאים מחוץ לבית בממוצע. אם אתם נמצאים בפייסבוק, באינסטגרם, יוטיוב כבר לא רואים רק תמונות של אנשים שאתה בוחר לעקוב אחריהם אלא רואים תשעים וחמש אחוז פרסומות וחמש אחוז דברים שבאמת בחרת לראות. את ה95% האלה מעלים כל מיני אנשים אשר את העבודה שלהם הם יכולים לעבוד מהבית בעבודה מהבית.
חוץ מפרסומות או קידום באינטרנט בתשלום, חברות גם שוכרות אנשים שיקדמו אותם ברשתות החברתיות דרך הדפים של החברה עצמה. לתפקיד זה קוראים מנהל רשתות חברתיות והוא הפך להיות תפקיד מאוד מוכר בקרב סטודנטים ואנשים שרוצים לעבוד מהבית.
לסיכום, לרשתות חברתיות יש המון חסרונות שאני אישית מאוד לא אוהב כמו ריחוק חברתי, מציאות לא אמיתית שמראה רק שמחה ועושר אך הרשתות החברתיות פתחו את האופציה לעבוד מהבית בכל מיני סוגים שונים של עבודה.
נשים אוהבות ללכת ביחד לשופינג ולעשות קניות ביחד הם אוהבות ללכת לאיפה שיש מבצעים ועושות קניות לחודש עושות להם הספקה, ותמיד יש קולקציות של חורף,קיץ,סתיו,אביב.הם אוהבות לקנות את הבגדים הכי יפים והכי בטרנד הם לא שמות לב כמה הם מבזבזות על בגדים לנשים אין גבול בבגדים הם יכלות לקנות מלא בגדים ולא להשים לב אבל יש נשים גם שהם עושות תקציב מסוים לקנייה של בגדים. ויש נשים קיציות שאוהבות להלביש את הילדות שלהן כמוהן ולהתלבש יפה כי הם רואות את זה אצל דוגמניות ומעתיקות מהן הכל כמעט כל הרשתות החברתיות פתחות להן את העיניים ונותנות להן מלא דברים אם זה דוגמנית שמעלה לסטורי שמלה ממש יפה הם ישר קונות בלחיצה אחת כי יש קישור של השמילה על הסטורי של אותה דוגמנית והיא פשוט קונה אותה הרשתות חברתיות נתנות פירסום ממש גדול לבגדי נשים רוב האנשים כבר קונות בגדים מאינטרנט ועושות מלא קניות דרך זה. באטון ליין בגלל זה דוגמניות מפרסמות מלא את עצמם עם בגדים יםים ומתייגות חברות של הבגדים שהם לובשות כדי שנשים הלבשו ויקנו את מה שהם רוצות והדוגמניות האלה מקבלות על זה כסף או אחוזים מהקנייה מי שבאה דרכם מהסטורי מהאינסטגרם עצמו כדי לקבל אחוזים או כסף. ותמיד נשים קונות יותר מגברים בכל מקום אם זה בקניון באון ליין או בחול תמיד נשים יקנו בגדים יותר מגברים יש להם פטיש לבגדים ושמלות נשים תמיד ירצו את הטופ הכי גבוה רובם כי הם אוהבות להיות יפות ונחשבות בעניי כולם וגם בעצמם הם חולות על זה ממש על זה שמחמאים להן הן לא מתביישות בכלל.. להפך הם גאות בעצמם ממש הם ירמו לעצמם אפילו שנותנים להן ביקורת על הבגדים שלהן הן לא מתייחסוץ רוב הנשים הן שמות על זה פס כי הם יודעות מה הן שוות ולא אכפת להן מכלום והם אוהבות את עצמם נשים תמיד ישמו את עצמם במקום ראשון ויעשו הכל כדי להתגאות בעצמם נשים עם בגדים יפיים וסטייל יש להם יתר ביטחון והם חשובות זהם מלכות העולם. ובנוסף נשים אוהבות את הגדים שלהם כמו ילילדים שלהם עם בגד אחד נהרס להם הם יכולות להכות על הבגד הזה שהם כלכך אהבו וגם אפילו עם הבגד נהרס להם זה ממש מזיז להם העיקר הבגד שלהם יהיה נקי ויפה. בחתנות של הנשים הן אוהבות ללבוש שלוש שמלות באירוע כאילו להחליף בחתונה שלהן שלוש שמלות כדי להיות יפות ולשנות סיגנון של שמלות, בגדי נשים