לא חסר דגם שתרצו והוא לא יהיה קיים. החברה הזאת מייצרת כל כך הרבה סוגי נעליים ואנשים באמת קונים כל נעל שיוצאת לשוק. אנשים רבים קונים אותם בסכומים גבוהים מאוד, יש כאלה שהולכים עם הנעליים ויש כמה שמציגים אותה ליופי ובחיים לא ילבשו אותה כי הם יודעים שאולי בעתיד יכולו למכור את הנעל הזאת בהרבה יותר כסף. היום העולם הזה הפך להיות שוק מטורף של אנשים שקונים , אנשים שמוכרים. אבל מה שכן הנעל של נייק תמיד תהיה לא משנה מה, תמיד יהיו לה עוד דגמים ואנשים תמיד יקנו והן תמיד יהיו באופנה.
יש עוד חברת נעליים מאוד מוכרת שגם לה יש פריטים מצוינים לאופנה וקוראים לה אדידס. אדידס הוא גם מוצג בפני עצמו גם עליו הרבה דברים שמעו, הרבה אנשים קנו את המותג הזה. אדידס היא מותג ספורט כמו נייק. תמיד תהיה יריבות בין 2 החנויות האלה, כי כל אחת רוצה שיקנו יותר ממנה. מה שיפה בנייק ובאדידס וזה דבר שמעלה מאוד את השוק בחנויות האלה. זה שיש להם את אוסף הנעליים לדוגמה- לנייק יש את הנעלי נייק, נעלי הג׳ורדן, הנייק אייר. באדידס יש להם את הסטן סמית, אייזיז ועדו כמויות גדולות של שמות של נעליים.
עצם העובדה ששני החנויות האלה מצליחות להוציא סדרות של נעליים ולמכור אותן זה רק מעלה להן את המותג וגורם לכולם לדעת מי הן החנויות האלה.
בנוסף לנעלי נייק , יש לנו עוד מותג אופנה והיא חברת ליוויס, החברה הזאת היא בין המותגים הכי מוכרים שקיימים בעולם הזה.
ליוויס זאת החנות לקנות בה את הג׳ינסים הכי יפים, הכי נוחים וגם הכי איכותיים. המותג הזה הולך איתנו שנים על גבי שנים. כמו החברת נייק חברה מוכרת של כל כך הרבה שנים גם הליוויס זאת חברה מוכרת מאוד שהרבה מאוד מוגברים מכירים אותה.
המותג הזה זה מותג שקובע סטנדרטים מטורפים של מידות וגזרות ג׳ינס.
אז בקיצור ליוויס הוא אחד מהמותגים הכי מוכרים בעולם ואפשר להגיד גם בין המובילים בעולם האופנה והביגוד.
שלושת החנויות שנאמרו פה במאמר , הן חנויות וותיקות מאוד שיש להם שמות של שנים בתעשיית האופנה , כל כל הרבה אנשים מכירים את החברות האלה ויודעים שיש להם מוצרים טובים מאוד. המאמר הזה נתן לכם הסתכלות אחרת על עולם האופנה ולא רק מה שאנחנו מכירים שזה החנויות בגדים הרגילות
טרנדים באופנה תמיד משתנים כל הזמן
מעצבי אופנה צריכים להיחשף לקווי לבוש חדשים
צ'ארלס פרדריק וורת' נחשב למעצב האופנה הראשון
מעצבי אופנה חושפים כל שנה מגמות אופנה חדשות צצות ומגמות אופנה ישנות מושלכות הצידה
חשיבה על יצירתיות באופנה
מגמות אופנה ישנות מוחזרות ומשווקות כטרנד חדש
היסטוריה של האופנה כוללת הרבה יותר מסתם מעצבי אופנה
ההתמחות בבגדי נשים בעיצוב שמלות
בשנות ה-1900, נשים אמריקאיות לבשו חולצות וחצאיות מחויטות
מה הטרנד האופנתי הפופולרי לנשים בשנת 2000
אופנה או בגדים בת קיימא משתמשת בטקסטיל המיוצר, נבנה ומשווק בצורה אחראית ומודעת שמכירה
ההשפעות הסביבתיות והחברתיות-כלכליות של האופנה
שלבי מחזור החיים המלא של הבגד, מהיצירה ועד לסילוקו
מעצבים אחראיים מבינים שלכל מה שהם מייצרים יש השפעה
השפעת החומרים שמעצבים משתמשים בהם ועד לאופן שבו הם מתייחסים לאנשים שמייצרים את הסחורה שלהם
כיצד להיות אחראי על האופנה שלי
הבעיות הנלוות לרכישה מעמיתים לאופנה מהירה
לקנות בגדי נשים שעשויים בצורה מוסרית ממותגים מקומיים
אופנה מהירה גורמת לעובדים רבים לא לקבל שכר הוגן
אופנה מהירה גורמת לעובדים לסבול תנאי עבודה לא הולמים
אופנה העשויה אתית שואפת לטפל בבעיות הנגרמות על ידי אופנה מהירה
כותנה היא בד בולט המשמש לייצור בגדי נשים
ייצור בגדי נשים מכותנה עלול לגרום לנזק סביבתי
מותג אופנה טוב יתייחס לעובדי הבגד כאל אנשים, לא כאל מכונות
הדרך הטובה ביותר לכבס ולייבש את בגדי נשים
סוג הבד והחומר המשמשים לייצור בגדי נשים
דרכים לספק ללקוחות את אופנת המוצרים הטובים ביותר
חומרים טבעיים לייצור בגדי נשים טובים יותר עולים יותר כסף
האיכות והיתרונות הסביבתיים שווים את העלות של החומרים הטבעיים לייצור בגדי נשים
על מה צריך להשים לב באופנה היום
כלל מאוד חשוב שצריך לקחת בחשבון כאשר קונים בגדי נשים
איך הכלכלה משפיעה על אופנה
מותגי אופנה שמציעים בגדים לפי הזמנה ולא בגדים המיוצרים בכמות גדולה
כמה מותגי אופנה פופולריים מייצרים בגדים בכמויות גדולות ולא לפי ההזמנות
מותגי אופנה מהירה ייצרו אלפי חלקים בודדים
מה המשנה את תהליך עבודת היד לעבודת ייצור באופנה
כמה זמן לוקח למותגים חדשים עד שהם מגיעים
איך חברות אופנה אתיות מפחיתות את הפסולת
קניית בגדי נשים שעשויים בצורה אתית יכולה לעלות לך יותר ממה שציפיתם
הגדרת גורמים חיצוניים שתורמים לעלות יקרה קניית בגדי נשים
מותגי אופנה רוצים לספק לכם את האיכות הגבוהה ביותר שלהם
קניית בגדי נשים יש שניה
איך להתמודד עם תופעת עליית המחירים למותגי אופנה ביחס למקום
מהפכת האופנה בתעשיית ההלבשה
קריטריונים שונים שצריך לחשוב בקניית בגדי שנים
איך לבחור את המחיר, הצבע, הסגנון והנוחות הכי טובים בקניית בגדי נשים
מה לגבי ההשפעה הסביבתית על האופנה
תעשיית האופנה מייצרת 10% מפליטת הפחמן העולמית ו-85% מהטקסטיל הולך למזבלות או למשרפות מדי שנה
מעצבים רבים פיתחו חידושים חדשים כדי לסייע במאבק בהידרדרות הסביבתית הקשורה לתעשיית האופנה,
שימוש בחומרים ותהליכים ברי קיימא כדי למזער זיהום ופסולת
בדוק את מגמות האופנה הקיימות בשוק
למד כיצד מעצבים הופכים את העיצוב שלהם ליותר שימושית
עור עשוי מפסולת מנגו
מעצבים אופנה משתמשים במנגו זרוקים כדי ליצור חומר עמיד דמוי עור
איך אופנה מזיקה לבעלי חיים
איך אופנה מזיקה לסביבה
מעצבים אופנה משתמשים בחומרים ובטכנולוגיה ברי קיימא
מעצבים מגיעים עם חידושים חדשים באופנה בת קיימא
הזדמנויות עבור צרכנים להוסיף חדשנות באופנה שלהם
דרכים לביצוע רכישות חדשות באופנה של פריז
מה הצבע שהיה הכי מובהק בשבוע האופנה בפריז שנת 2022
איך לפתור מהפכת שימוש בחומרים משפיעים על סביבה בעולם האופנה
הצבעים שבאופנה שצריך לבחור בקניית קיץ הקרוב
המונח אופנה מהירה הוטבע כדי לתאר את הייצור המהיר של בגדים זולים
הגישה המשמשת לעיצוב, ייצור ושיווק מגמות אופנה אלו סובבת סביב הפיכת הבגדים במהירות ובזול ככל האפשר
אופנה מהירה פונה ללקוחות שרוצים לשים את ידיהם על טרנדים עדכניים
אופנה אחראית לחלק עצום ממשבר האקלים, ותופסים כמעט 9% מטביעת הרגל העולמית של גזי החממה בעולם
בגלל האופנה והייצור של הבגדים התעשייה תהיה אחראית ליותר מ-25% מתקציב הפחמן העולמי של העולם עד 2050
באופנה מייצרים 100 מיליארד בגדים בשנה עבור 7 מיליארד אנשים וכמעט כולם (87%) יגיעו למזבלה או לשרפה
באופנה ייצור טקסטיל סינתטי (60% מהבגדים שלנו) אחראי ל-35% מכלל המיקרו-פלסטיקים של האוקיינוסים שנמצאים כעת בשרשרת המזון שלנו
חוק קיימות אופנה ואחריות חברתית מתייחס למחיר החברתי והסביבתי שגובה התעשייה
באופנה על ידי דרישת בדיקת נאותות חובה, חברות יידרשו לעסוק באופן פעיל בשיפור הסטנדרטים בשרשרת האספקה שלהן
על פי הצעת החוק, באופנה כל קמעונאי ההלבשה וההנעלה עם הכנסות עולמיות של לפחות 100 מיליון דולר המוכרות את מוצריה במדינת ניו יורק יידרשו למפות את שרשראות האספקה שלהם
באופנה לחשוף השפעות סביבתיות וחברתיות ולהציב יעדים מחייבים לצמצום ההשפעות הללו
הפחתת ההשפעה כוללת יעדים מחייבים מבוססי מדע, המבטיחים שתעשיית האופנה פועלת בגבולות הסכם האקלים של פריז
יצירת עתיד בר קיימא ואתי לתעשיית האופנה היא אתגר חשוב אך מורכב עבור הממשלה, התעשייה והציבור
לתעשיית האופנה יש השפעה עצומה על הפלנטה שלנו
"לפעול בתחום האופנה ולהעביר את חוק האופנה"
תעשיית האופנה משגשגת בסופו של דבר על חדשנות וחדשות
עם ייצור היתר וצריכת היתר המאפיינים את האופנה המהירה, צריך לקבוע רגולציה כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית ההרסנית
אחריות על תעשיית האופנה
תצוגות האופנה הגדולות החצי-שנתיות יופיעו ברצף בניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז
בתצוגות אופנה גבוהות, מותגי מעצבים מובילים יסנוורו את העולם עם הסגנונות החדשים ביותר עבור ארונות האביב והקיץ של השנה הבאה
בסקר שנערך ב-2020 בבריטניה, יותר ממחצית מבני הדור Z – הדמוגרפיה המודאגת ביותר מהסביבה – דיווחו שקנו "רוב הבגדים שלהם" ממותגי אופנה מהירה
באופנה בהתמקדות באינסטגרם ובטיקטוק, מחיר ונוחות הם המפתח להרגלי הקניות שלהם
חברות אופנה מהירה מצילות עליהן, מגוללות באינטרנט באמצעות "אופטימיזציה למנועי חיפוש"
מהיר מותג האופנה Shein, אלפים מדי יום – ובמהירות מטאורית, מעבירים אותם למפתן לקוחות ה"זום" שלהם
אנשים מקשרים אופנה עם יופי, יצירתיות, ביטוי עצמי ורצונות חברתית