להופיע תעשיית הפלאס סייז.
חנות הבגדים הראשונה במידות גדולות, ליין בריאנט, הוקמה בשנת 1904, המציעה מידות "חזקות". עם זאת, עברו כמה עשורים עד שהתעשייה התפתחה לשלב אופנה במידות גדולות. נשים יכלו סוף סוף לקבל גישה לסגנונות העדכניים ביותר ולהתלבש כמו הנשים הרזות ללא פשרות.
האתגרים איתם מתמודדים צרכני אופנה במידות גדולות
למרות ההתקדמות בתעשיית המידות הגדולות, כמה אתגרים משמעותיים עדיין עומדים בפני הצרכנים שלה. אחת הבעיות המשמעותיות ביותר היא הזמינות המוגבלת של ביגוד במידות גדולות. יש פחות אפשרויות לקונים במידות גדולות, ולעתים קרובות הם צריכים לבחור מתוך אותם סגנונות ספורים, שנה אחר שנה.
יתר על כן, המחיר של ביגוד במידות גדולות הוא לרוב גבוה יותר מאשר ביגוד במידות ממוצעות. זה יכול להוביל להדרה של צרכנים רבים בגודל גדול שאינם יכולים לעמוד במחירי הפרימיום. אנשים רבים במידות גדולות נאלצו לתפור פריטי לבוש בעצמם מכיוון שהם לא יכולים למצוא מידה שמתאימה להם או שהיא במסגרת התקציב שלהם.
אתגר נוסף הוא הסטריאוטיפים של אנשים בגודל גדול. החברה רואה לעתים קרובות אנשים גדולים כעצלים או חסרי שליטה עצמית, מה שלא תמיד המצב. סטיגמה חברתית זו עלולה לגרום לחרדה, הערכה עצמית נמוכה ואפילו בעיות בריאות כמו הפרעות אכילה.
להתקדם: לקראת תעשייה מכילה יותר , תעשיית המידות הגדולות צברה קצת מקום בתקופה האחרונה, כאשר כמה מותגי אופנה כוללים טווחי מידות גדולות. עם זאת, לתעשייה יש דרך ארוכה לעבור עד שהיא תהפוך למכילה באמת. מעצבי אופנה צריכים להבין שיופי מגיע בכל הצורות והגדלים, והם צריכים לתת מענה לכל צרכי האופנה.
יתרה מזאת, מותגי אופנה צריכים להפוך את האופנה למידות גדולות למשתלמת יותר. צרכנים לא צריכים לשלם תוספת עבור הבגדים שלהם רק בגלל שהם במידות גדולות. ליחידים במידות גדולות מגיעה גישה שווה לבגדים אופנתיים המתאימים בכל דרך.
התעשייה גם צריכה לפעול למען ביטול הסטריאוטיפים השליליים הקשורים לאנשים בגודל גדול. החברה לא צריכה לראות באנשים גדולים כפחות מסוגלים, ותעשיית האופנה צריכה למלא תפקיד פעיל בקידום הכלה, גיוון וחיוביות הגוף.
עוד דבר אחת מהקטגוריות הפופולריות ביותר של עולם האופנה שקיימים היום היא האביזרי אופנה התכשיטים, שבתוכה כוללים שרשראות, צמידים, עגילים, טבעות ועוד. תכשיטים מגיעים במגוון סגנונות, מקלאסי ואלגנטי ועד טרנדי ונועז, וניתן ליצור אותם ממגוון חומרים, לרבות מתכות יקרות, אבנים וחרוזים. יש הרבה פעמים שהחברות הגדולות לא מוציאות אביזרי אופנה בגודל לאנשים במידות גדולות כגון תכשיט מסוים אז יהיה אותו עד מידה מסוימת אבל לא לאנשים במידות גדולות.
לבסוף, עלינו להכיר בכך שאימוץ אופנה במידות גדולות הוא יותר מסתם אופנה. מדובר בקבלת והבנה של הצורה האנושית ללא קשר לגודל, צורה או תכונות פיזיות. תעשיית האופנה חייבת להמשיך ולהתפתח ולהיות יותר מכילה ומגוונת בגישתה. אופנה במידות גדולות כבר לא יכולה להיות מחשבה שלאחר מכן או תוספת, והיא חייבת להיות משולבת בפרקטיקות הליבה של התעשייה. הגיע הזמן שתעשיית האופנה תענה על הצרכים של כולם ותבטיח שאף אחד לא יישאר מאחור.
אופנה
אופנה היא המונח הכללי ביותר והוא חל על כל דרך של לבוש, התנהגות, כתיבה או הופעה המועדפת בכל זמן או מקום. האופנה הנוכחית היא סגנון מרמז לרוב על אופנה ייחודית שאומצה על ידי אנשים
בעולם האופנה הסטיילינג הוא האומנות והפרקטיקה של עיצוב בגדים באמצעות שילובם ליצירת מראות מסוימים אסתטיים, אשר במקביל מתאימים לאירוע בו עוסקת הלבוש.
תנועת אופנה – היא השינוי המתמשך במה שנחשב אופנתי מקבלה להתיישנות זאת אומרת דחיית אופנה לטובת חדשה , טרנד אופנתי הוא הכיוון שהאופנה צועדת בו.
שלושת סוגי האופנה- אופנת שוק המונים. המגזר הראשון של העיצוב כולל את צורת הלבוש הפשוטה והנגישה ביותר, שהיא השוק ההמוני.
אופנה מוכנה ללבוש.
אופנת הוט קוטור.
סוגי סגנון אופנה- יש כמה סגנונים והם בעצם :
סגנון קלאסי. קלאסי הוא סגנון רשמי בהצטיינות מסורתי.
סגנון פורמלי. זו לבוש רשמי.
סגנון וינטאג, אופנת וינטג' מתייחסת לבגדים בני 50 ומעלה, סגנון אתני, סגנון יומיומי, סגנון ספורטיבי, סגנון בוהמי , סגנון רחוב.
אופנה מספקת רבים מהרצונות המהותיים של בני האדם, שהגשמתם נחוצה כדי לחיות בחברה. כמו כן, להלן כמה מהיתרונות המשמעותיים של אופנה בחברה: אופנה שומרת על חיים בחברה באמצעות סגנונות חדשים ושונים.
לבוש הוא חלק מהותי בחייהם של אנשים. הם מציעים יתרונות בריאותיים ויופי רבים. אופנה היא קריטית להיסטוריה מכיוון שהיא נותנת את הטון לאופן שבו אנשים מציגים את עצמם בכל תקופה. כולם חיים דרך אופנה, לפעמים מבחירה ולפעמים בגלל חברתית
נוסף על כך ובמילים פשוטות, קונספט אופנה הוא אוסף של רעיונות שישפיעו על סוג הבגדים שתקדם כמעצב אופנה עצמאי או בית אופנה.
חמשת העקרונות הבסיסיים של עיצוב אופנה כוללים דגש, איזון, פרופורציה, קצב והרמוניה.
טרנד אופנה מתרחש כאשר פריט מסוים, צבע או מראה חדש אחר עולה בפופולריות. גורמים רבים יכולים להשפיע על טרנד או אופנה, כולל תלבושות מפורסמות של חברות שיווק אופנה.
ככל שהאנשים משתנים, האופנה עם הזמן גם משתנה. זו אמת אוניברסלית שעם הזמן החדש מחליף את הישן. כיום, הציבור מושפע מהתרבות הפופולרית, לרבות ספורטאים, מוזיקאים, כוכבי קולנוע, מדיה חברתית ומשפחת מלוכה. בגדי נשים
כמה טיפים איך להיות יותר מסוגנן
אל תקנו משהו לאירוע אחד בלבד.אל תקנו או תשמרו משהו שלא מתאים. אל תקנו או תשמרו משהו שלא מתאים לכם, אל תקנו משהו רק בגלל שהוא מציאה! כשאתה קונה משהו, צריך תיפטר ממשהו אחר. החלפת בגדים עם החברים הכי מסוגננים שלך.
אז, האם אופנה היא סוג של אמנות? כן זה כן. זוהי התוספת החדשה ביותר תחת מטריית האמנות. עד כמה שהביקורת תהיה נוקשה, כל עיצוב הוא תוצאה של מחשבה רצינית ומחקר אמנותי גדול
יש ארבעת המרכיבים הבסיסיים או מרכיבי העיצוב המשמשים באופנה הם צורה או, קו, צבע ומרקם.
אישיות אופנתית – היא מאפיין ייחודי מולד של כל הפרטים המתבטא באמצעות בחירות סגנון מסוימות. וכן, לכל אחד מאיתנו יש אישיות אופנתית.
האופנה התחילה כשבני אדם החלו ללבוש בגדים. בגדים אלה נוצרו בדרך כלל מצמחים, עורות בעלי חיים ועצמות. בגדי נשים