טיפ נוסף שכנראה הוא הראשון במעלה זה – הלבשה תחתונה, לכל אישה ובפרט לנשים בעלי מידות גדולות ישנה חשיבות רבה לבחירת הלבשה תחתונה נכונה, הרעיון של ההלבשה התחתונה הוא להחזיק את הגוף בצורה המקסימלית ביותר, אם תדע לבחור את ההלבשה התחתונה הנכונה עבורך, את תקבלי מראה גוף אסוף ומחמיא, מה יעניק לך מבחר עצום של בגדים שישבו עלייך בצורה המחמיאה ביותר.
מי מאתנו לא הייתה רוצה להסתכל במראה ולאהוב את מה שהיא רואה?
אם תבחרי חזייה נכונה, שתאסוף לך נכון את החזה, זה קודם כל יעניק לך מראה מחמיא מאוד של חזה גדול, מצד שני זה ייצר הפרדה בין הבטן לחזה, מה שיעניק לך מראה של בטן שטוחה יותר, וזכרי חזייה טובה היא ההבדל בין חזה יפה וכיפי למעמסה!
דבר נוסף הוא עולם המחטבים, בעבר המחטבים היו שם נרדף לחוסר נוחות ולכאבים, אך כיום ניתן למצוא בחנויות מחטבים עשויים מבד קליל ואוורירי, ובו זמנית עושים את העבודה בצורה הטובה ביותר.
אם אינכם בטוחים מהו סגנון אורבני, כמה דוגמאות (הן עדכניות והן מש
מחטב טוב יאסוף את הישבן שלך ואפילו את הבטן שלך, מה שיצמצמם לך את ההיקפים, ויעניק לך מראה מחמיא ושייקי יותר, הרבה פעמים המראה שלך תלוי בהלבשה התחתונה שלך, אם ההלבשה התחתונה תהיה טובה, כל המראה שלחך יהיה מושלם יותר!
בגדי נשים – טרנד היוניסקס
עולם בגדי הנשים עבר שינוי עצום בעשור האחרון. אפשר לראות סגנונות וטרנדים שבעבר לא היו מקובלים. השינוי מגיע משינוי תפיסתי מחשבתי בקרב האוכלוסיה לגבי כל נושא המגדריות.
מגדריות היא למעשה הבחנה בין גברים לנשים. הבחנה זו משפיעה על מאפייני התרבות. כיצד מצופה מנשים להתנהג בחברה ולעומת זאת כיצד מצופה מהגברים להתנהג בחברה. קיימים קודים חברתיים המקובלים לכל מין. ההשפעה ניכרת גם באופנה. לנשים עיצבו בגדים עדינים ורכים ואילו לגברים סגנון מגושם יותר.
בעקבות השינוי שחל בתפיסת המגדריות, ניכרת השפעה על עולם האופנה. אם בעבר הייתה הבחנה מדוייקת בין בגדי נשים לבגדי גברים, הרי שהיום ניתן לראות יותר ויותר רשתות אופנה ומעצבי אופנה שפונים לקהל מעורב. הם מייצרים אופנה שמתאימה לנשים ולגברים כאחד. המונח המקובל הוא – אופנת היוניסקס. המונח אופנת היוניסקס עלה כבר בסוף שנות ה -60. הכוונה היא לסגנון לבוש שאינו מתייחס למגדר מסוים. הבגדים מתאימים לשני המינים. כאן נמחקת ההפרדה המגדרית בין בגדי נשים לבגדי גברים.
השינוי החל בסוף שנות
מאז ומתמיד היו הנשים לסמל לאסתטיקה ויופי. כבר בתנך אנו רואים הרבה איזכורים ופסוקים שמתארים את האישה ביופיה, או מתארים משהו יפה, כאישה. גם לכסות האישה, וללבושה יש משמעות רבה.
בגד זה לא סתם פיסת בד ששמים על הגוף, בגד זו אמירה. זה הרושם הראשוני שמתקבל על המתבונן.
אישה זהו סמל היופי. בטבע של האישה היא מתחברת לדברים יפים ואסטתיים. אנחנו נראה בתחום העיצוב, הרבה יותר נשים שעובדות בתחומים אלו מאשר גברים. אם זה מעצבות פנים, מעצבות שיער או ציפורניים, אם זה אומניות שונות. זה לא סתם. נפש האישה יותר רגישה ופיוטית מהגבר ולכן אוטומטית מתחברת לכל דבר יצירה שמצריך השראה וטעם טוב ואסטתי.
אין ספק שהדבר הראשון בתחום העיצוב שאישה תשקיע בו זה הנראות שלה עצמה.
את כל הנשים, בכל גיל ומעמד מעסיקה השאלה הזו של "איך אני נראית"
כשניקח את כל אוכלוסיית הנשים בעולם נראה כמובן הבדלים בין הנשים. יש כאלו שיתעסקו במראה שלהם במשך רוב היום ויש כאלו שמעט יותר. אך אין ספק שזה תחום שמעסיק את כל הנשים בעולם.
זוהי הסיבה גם, שכשנאחד מספר נשים בגילאים שונים ובסגנונות שונים ואפילו מארצות אחרות, יהיה להן על מה לדבר. יהיה להן תמיד נושא משותף, שזה האופנה, הביגוד והנראות שלהן.
יש לאישה עוד אופי בולט וזהו הרצון לרצות. בדרך כלל זהו הרצון לרצות את בן הזוג, או את החברה אליה היא משתייכת. נראה את האופי הזה גם בעבודה, כשתשתדל לרצות את המעסיק או הקולגות, את השכנים או הילדים.
טבע זה גם מוליד בה רצון להראות תמיד במיטבה. יפה ומטופחת.
בתקופתינו היום, זה כל כך קל ופשוט. ההיצע עצום וענק. כל אישה יכולה להרשות לעצמה להתלבש יפה ומוקפד כמעט בכל מחיר. אמנם המותגים המובילים הם יקרים יותר ולא לכולן יש את האפשרות לרכוש. אך גם בחנויות יוקרה יש 'סיילים' ומכירות סוף עונה שמאפשרים גם לנשים מועטות יכולת לרכוש מהן. גם הרכישה דרך האינטרנט זולה יותר,וקיימים הרבה חיקויים מדויקים למותגי על. כך שגם אישה שרוצה להחשב יוקרתית ועדכנית יכולה לכשות זאת בתקציב שמתאים לה.
גם תחום התכשיטים התעדכן ועבר שינוי רציני.
אם בעבר היו מייצרים תכשיטים רק ממתכות יקרות כמו זהב, יהלומים ופנינים, היום יש כל כך הרבה תחליפים של מתכות פשוטות ואבנים זולות ויפות, שאיתן מייצרים בלי סוף תכשיטים מיוחדים ועדכניים כך שכל אישה יכולה להתקשט במחיר שווה לכל נפש.
אין ספק שזוהי התפתחות מבורכת בכל התחום של אופנת נשים.
כי כמו שאמרנו, נפש האישה נמשכת לעולם היופי, עולם זה ממלא אותה נפשית ורגשית ואפילו פיזית.
כמה טוב שהעולם המודרני של היום יכול להציע לה אפשרויות בלתי מוגבלות של אביזרים ומוצרים מדהימים שיוכלו לספק אותה בתקציב שעומד לרשותה ובהיצע ענק שיוכל להתאים בדיוק לסגנון ולטעם המיוחד שלה!
הרבה נכתב על מצבי הרוח המשתנים של אישה. הרבה נחקר ההבדל בין גבר לאישה במובן המנטלי, בגורם לכל אחד מהם לשמוח ולהרגיש מסופק.
מצבי הרוח של האישה משתנים בקצב מהיר יותר מהגבר, וזאת בעקבות שינויים הורמונאליים שגופה עובר.
תוסיפו את זה שהרגש אצל האישה חזק יותר ולעיתים גובר על מחשבות השכל, והנה, קבלנו אישה רגשנית,הפכפכה ברגשותיה,תגובות קיצוניות מעט ומעבר חד ברגשות מנוגדים. אפשר לראות אישה שמחה ומרוצה, אך ברגע שמשהו קטן השתבש לה בתכניות, נופלת מהר מאד לייאוש, לדיכאון ולמצב רוח ירוד. לעיתים הגבר לא יבין את החדות שבה היא משנה את מצב רוחה, אך יש להבין, ומחובתו להפנים שהרגש אצל האישה עובד שעות נוספות, ולכן כל סיטואציה שעוברת עליה, היא חווה אותה ברגשות עזים יותר, ולכן עוברת שינויים רגשיים במהירות.
זהו טבע האישה, ויש בו הרבה יופי. אישה שתדע לנתב את הרגש הזה למקומות נכונים וטובים, יכולה להיות בת זוג חמה ומכילה, אמא שופעת רגש לילדיה, ואור לכל הסובבים אותה. אישה שיודעת לזהות את מצבי הרוח המשתנים מסוגלת גם לשלוט בהם. לשמח את עצמה בדברים שעושים לה טוב ועשויים לרומם את מצב רוחה.
אחד מהדברים שרובן ככולן אוהבות זה ההתעסקות בנראות שלהן,בבגדים,בקניות וכל דבר שקשור לאופנת הנשים.
ה – 60 בעקבות התעוררות הפמיניזם. הנשים נלחמו בתחומים שונים. ההשפעה באה לידי ביטוי גם בתחום האופנה. הרצון היה לבטל את הסטיגמות שהיו מקובלות אז. ניתן היה לראות עוד לפני שנות ה -60 שינויים קלים. דוגמה לכך היא שנשים היו לובשות מכנסיים ואף עניבות. השינויים האלו החלו כבר בתקופה הויקטוריאנית. הנשים החלו להתנגד ללבישת המחוכים הלוחצים ודרשו לעבור ללבישת בגדי נשים נוחים יותר. בתקופה זו החלו הנשים ללבוש חליפות מכנסיים ומכנסי חצאית (לחצאית חיברו מתחת מכנסיים קצרים). פריט לבוש זה היה נוח יותר לנשים אז, במיוחד בפעילויות ספורט שונות כמו: רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים וכו׳. פריט זה היה מסורבל פחות מהשמלות והחצאיות הכבדות שנהגו ללבוש בתקופה זו.
ההטמעה של אופנת היוניסקס נראתה לעין לא רק מצד הנשים שהחלו ללבוש סגנון גברי יותר, אלא גם מצד הגברים שפתאום החלו ללבוש פריטים בהדפסים רכים ונשיים יותר כמו: חולצות פרחוניות מבדים רכים.
פריט אופנה זכור משנות
זה יפה ונח, טוב מאוד. תלבשו אורבני, תיהיו מגניבות! ג'ינסים קרועים, חולצות עם כיתוב. זה נפלא! אתם תרגישו יפים מאוד בנעלי סניקרס ובגדים אורבניים. אופנה אורבנית, תזכרו את זה. בגדי נשים אורבניים. אופנת רחוב, אופנה עירונית. סגנון פשוט ויפה, זמרי היפ הופ אוהבים את זה. העלויות לא גבוהות , הטרנד יפה, הצבעים מגוונים, הנעליים נוחות.
זהו טרנד שישאר כאן המון זמן, התאימו את עצמכן לזרם. תוכלו למצוא ביגוד נשים אורבני ברחבי הרשת, בחנויות אונליין וגם בחנויות בקניון. החל מחולצות אוברסייז צבעוניות, ג'ינסים רחבים, שמלות בגזרת עטלף, נעלי סניקרס, נעליים שטוחות, תיקים גדולים ומשקפי שמש שמתאימים לסטייל האורבני. זה מתפתח כל הזמן, אבל יש אלמנטים של סגנון אורבני או רחוב שנשארים די קבועים. ממש כמו האישיות בסגנון היורוקיק, קשה להגדיר אותה, אבל אתם תזהו את הסגנון האורבני כשתראו אותו. היא עוסקת בתת – תרבות ולא במגמות מרכזיות ושורשיה גם בתנועות ספורט ומוזיקה כמו סקייטבורד, היפ הופ וראפ. מותגי מעצבים רבים בעלי שם מקבלים השראה עקבית ממראה אורבני.
זהו סגנון שלעתים קרובות נפוץ יותר בקרב הצעירים, אבל תמיד יש יוצאים מן הכלל, ונשים בנות 40+ יכולות ללבוש סגנון אורבני באותה מידה (או טוב יותר) מאשר מקבילותיה הצעירות. תשאלו את גוון סטפני!
עם זאת, לרוב הנשים אין רק סגנון אחד שהן נמשכות אליו. הן גם בוחרות מתוך סגנונות אחרים. זה מה שמייחד את הסגנון של כל אחד.
ה -80 שמבטא את המעבר לאופנת היוניסקס הוא הג׳קט עם הכריות בכתפיים שלבשו הנשים. הג׳קט יצר מראה של כתפיים רחבות וגבריות למדי. כיום על אף שניתן לראות ברשתות חלוקה למחלקות של בגדי נשים ובגדי גברים, אנו רואים טשטוש של הגבולות המגדריים. דוגמה מובהקת לכך היא גזרת ג׳ינס הסקיני שבעבר היה נחלת בגדי הנשים בלבד וכיום הוא פריט נמכר מאוד באופנת בגדי הגברים.
בישראל בשנות ה -50 קו היוניסקס ניכר בקטגוריית בגדי העבודה. העולים שעלו לישראל ועבדו למטרת יישוב ובניית הארץ, גברים ונשים כאחד, לבשו את מכנסי החאקי, חולצות העבודה המכופתרות וכובעי הטמבל. סגנונו של דוד בן גוריון.