באינטנרט וזה גם כולל את עולם האופנה.
בשנים האחרונות מאז עידן הקורונה אפשר לומר שהאופנה הרבה יותר מתקדמת בכל מה שקשור גם לאינטנרט עצמו. למה זה, כי באמת בשנים האחרונות אפשר להזמין כל בגד שתרצו שיגיע אליכם הביתה מבלי לצאת ממנו, אתם פשוט מזמינים, מודדים, אם טוב לוקחים אם לא טוב מחזירים זה נותן את כמעט אותה התחושה כמו שאתם הולכים בקניון. לא הרבה אנשים השתמשו בשיטה הזאת והעדיפו ללכת לקניון ולקנות את הבגד. אבל בתקופת הקורונה שהיינו בסגר והיו צריכים להישאר בבתים שלנו. אז גם חנויות הבגדים היו סגורות ולא היה אפשר ללכת לקניון להסתובב בתוכו ולהיכנס לחנויות ולהתחיל למדוד את הבגדים. הייתם צריכים להזמין באינטרנט את הבגד שאתם רוצים באינטרנט , למדוד אותו ולראות שהוא יושב עליכם טוב ושנוח לכם איתו מאוד. נגיד וזה לא היה מה שרציתם הייתם פשוט מחזירים את הבגד עצמו ויכולים לבקש החזר כספי או להחליף פשוט את המידה.
ברוב הפעמים הדבר הזה היה נוח וקל , אבל היו גם לא מעט פעמים שאנשים לא היה להם את הכוחות להתעסק אם זה. כי זה נשמע קל שזה כתוב אבל במציאות עצמה זה יכול להיות מאוד לא נוח ולא כיף, כי שחושבים על זה השליח מביא לכם את המשלוח שבתוכו הבגדים, אתם פותחים אותו , מודדים את הבגדים והחלטתם שאתם לא רוצים אותו ואתם צריכים מידה גדולה יותר אז באותו היום או יום למחרת השליח צריך לחזור לקחת את הבגדים ללכת לחנות עצמה להחליף לכם את הבגדים ואז לחזור שום פעם לבית שלכם. אז תחשבו כמה זה לא נוח במיוחד שיש לכם ילדים ועיסוקים אחרים. יש כאלה שגם עבדו מהבית אז הכל ביחד היה יכול לייצור להם כאב ראש מיותר. לעומת זאת הדבר הזה גם היה נוח להרבה מאוד אנשים עצם העובדה שהם לא צריכים לצאת מהבית ויכולים פשוט להישאר בבית להזמין את הבגדים למדוד אותם בבית ואז להחזיר את זה אם זה לא יושב עליהם טוב. הדבר הזה היה נוח להרבה מאוד אנשים אז בגלל שזה שהסתיימ הקורונה והיה אפשר לחזור להסתובב בחוץ וללכת לקניון, אנשים עדיין החליטו שהם נשארים עם החלטה שהם ממשיכים להזמין לבית שלהם מבלי ללכת למדוד את הבגדים בחנות.
בנוסף לקניות באינטנרט יש הרבה מאוד חנויות בגדים ומעצבי אופנה שמעדיפים שתהיה על חנות איטרנטית ולא חנות מציאותית. בהתחלה להגיע למצב שאנשים יכירו בהם היא מאוד קשה וצריכים להיות מאוד חדורי מטרה ולעשות הכל שיכירו בהם. אבל ברגע שמתחילים להכיר אותם ויודעים מי הם ומתחילים לקנות את הבגדים שלהם. לפעמים יותר קל למכור שאין חנות עצמה , כי היום לשלם שכירות על חנות היא דבר מאוד יקר וקשוח להרבה מאוד מעצבים ואפילו חנויות עצמם שלא מסוגלים לשלם את הסכומים האלה.
היום באמת אפשר לקנות הכל מתוך עולם האופנה למשל כמו בגדים , בגדי הלבשה תחתונה , כובעים , גרביים , נעליים, תכשיטים, תיקים. מעצבי אופנה וחנויות היום מתמקדים בדבר אחד שהם רוצים לעצב ולא הולכים על כמה דברים ביחד , הם רוצים להשקיע את כל ההשקעה שלהם רק בפריט אחד מתוך מבחר ענק של דברים שהם יכולים לעשות. לדוגמה יש היום מעצבים שעושים רק שמלות ערב , יש כאלה שגם מעצבים רק גרביים , יש כאלה שמעצבים רק תכשיטים.
זהירות משמע שאשה תהיה מתונה בלבושה; מצד אחד, היא לא צריכה לחפש לעצמה תשומת לב באמצעות אופנות אקסטרווגנטיות ולא צנועות, שכן דברים אלו נוטים ליצור הערצה או אפילו קנאה בקרב אלו האמורים לעבוד את ה'. מצד שני, עליה להימנע מלמשוך תשומת לב לעצמה על ידי לבישת בגדים מרושלים או מיושנים. המקרא מלמד את החשיבות של מתינות בכל הנוגע ללבוש. בין העודפים שכדאי גם להימנע מהם: צמות, זהב ופנינים ובגדים יקרים. לגבי הצמות, הן לא בהכרח שוללות את הצמות הפשוטות הנעשות בצניעות, אבל הכוונה כאן היא חוסר העניין המוגזם בקישוט הראש בתסרוקות בולטות. כמו כן, השימוש בתכשיטים או בבגדים יקרים כאמצעי להצגת עצמו אינו מתאים לזמן התפילה.
במאה ה-21, מגמות הסטייל של תעשיית האופנה שולטות בעולם יותר מאי פעם, ושולטות לא רק בצורת הלבוש של אנשים אלא גם בטרנדים בעיצוב כלי הבית, אופנת האיפור והגישה הכללית של האנשים. בשנות ה-60 פרח פאואר לא התכוון רק לאבוקות וטוניקות, הוא סיכם את כל הגישה של דור, וזה עוד יותר בולט היום.
כיום, אופנה היא נועזת ונועזת, וזה משקף דור שובבים שלא מפחד להגיד מה שהם חושבים, או ללבוש מה שהם רוצים. אופנה היא לא רק אמצעי להלבשת הגוף שלך, היא תמצית האישיות והאמונות שלך, ומעצבים מודעים היטב לכוח שהם מחזיקים. התחזיות והעיצובים של המעצבים לעונה הקרובה צפויים יותר מכל גילוי אחר בעולם.
טרנדים באופנה מאחדים נשים וגברים ברחבי העולם, אך הם עדיין מאפשרים לאנשים את היכולת להציג את הסגנון האישי שלהם בו זמנית. פרק זמן המתואר בתמונה ניתן לזהות מיד רק לפי סגנון הבגדים שהאנשים לובשים, וזה מסכם עד כמה האופנה היא עוצמתית וכוללת. אופנה יכולה להשתנות משנייה לשנייה, אבל מה שלעולם לא משתנה הוא האחיזה שיש לה על החברה והתפקיד שהיא ממלאת בעולם המודרני. אופנה כל כך חשובה שכל המגזינים מוקדשים לה, תוכניות טלוויזיה מקדישות לנושא שעות שידור ואנשים דנים בזה בין חבריהם ללא הרף.
כדי להתעדכן באופנות העדכניות, אנשים נרשמים למגזיני אופנה, עוקבים אחר מה שהופיע בחנויות ומה היה שם כבר הרבה זמן, והולכים לתצוגות אופנה כדי לראות מה המעצבים מעלים על המסלול הזה העונה, ולכן מה יגיע לחנויות. לעשירים במיוחד, ייתכן שיהיה להם מערכת יחסים אישית משלהם עם מעצב שישאיר אותם הרבה לפני הטרנדים הנוכחיים, לכן, אנשים רבים שרוצים לדעת מה יראו קווי האופנה החדשים במה לובשים סלבריטאים. להקדים את האופנה הוא עבור רבים, ההישג האולטימטיבי, אם כי להקדים מדי את האופנה זה רע בדיוק כמו להיות מאחורי זה! אם את מקדימה יותר מדי אנשים יחשבו שמה שאת לובשת זה לא באופנה, כי זה עדיין לא.
מעצבים ממשיכים לשווק את החשיבות שהם יודעים שאנשים שמים על אופנה, ואנשים ממשיכים להיאחז בכל מהלך של מעצבים בעולם האופנה, אז כל עוד זה ימשיך האופנה תמשיך לשמור על מעמדה הדומיננטי בחברה לאורך זמן רב. זמן זמן לבוא. זה משפיע לא רק על מה שאנחנו לובשים, אלא על כל מה שאנחנו עושים, אומרים ואפילו חושבים. זו הסיבה שהאופנה אכן שולטת בעולם.
עולם האופנה הוא עולם מלא צבעים , רגשות , סגנונות , תחושות והרבה מעבר לרק עיצוב. המעצבים כיום רוצים להעביר מסר דרך העיצוב שלהם, רוצים לפתוח לאנשים את העיניים, להראות להם שזה לא רק הבגד עצמו אלא משהו מעבר לזה.
עולם האופנה רק הולך ומתפתח ב-מאה העשרים ואחת ונראה כי זה גורם להרבה מאוד אנשים להפוך להיות מעצבים ולהתעסק בעולם הזה.
בקרב בני אדם התחום הזה נהפך להיות בין התחומים הכי גדולים והכי מוכרים שיש.
לעולם האופנה יש הרבה יתרונות והנה כמה מהם.
יתרון ראשון הרבה מאוד מהרשתות אופנה או אפילו מעצבים התחילו לעצב בגדים לאנשים במידות גדולות, פעם רוב הבגדים שהיה בחנויות היו עד מידה מסוימת ואנשים במידות גדולות היו צריכים ללכת לתופרת בשביל לתפור לעצמם בגד או אפילו להזמין מחנות מסוימת שברוב הפעמים הבגד עצמו היה יכול לעלות הרבה מאוד כסף.
הדבר הזה שקורה בשנים האחרונות בעולם האופנה הוא דבר שגורם להרבה אנשים במידות גדולות להרגיש שהם שייכים לחברה, לא להרגיש שהם שונים , לא מביכים אותם יותר ,הם מרגישים שבאמת לוקחים אותם ברצינות ועושים להם בגדים במידות שלהם. הדבר הזה הוא בין הדברים הכי חשובים שקיימים היום ומקווה גם שזה רק ימשיך ויגדל.
פעם זה לא היה כל כך נהוג כמעצבים פשוט לא היו מייצרים את זה.
יתרון שני כיום יש הרבה יותר סגנונות של בגדי אופנה מה שפעם לא היה כל כך. הבגדים פעם היו מאוד סטנדרטים ורגילים והיום יש מגוון רחב של בגדים שתואמים לכל הגזרות ולכל האירועים , מרמה של חזיות עד לרמה של הגרביים עצמם. היום האופנה כל כך מפותחת וגדולה שכל דבר שאי פעם תרצו שיהיה לכם בארון , אתם תקבלו אותו במגוון הצבעים ובמגוון הצורות.
אבל כמו לכל דבר בחיים גם לעולם האופנה יש חסרונות