משלוח חינם לכל הארץ!
לחץ כאן
10% הנחה בהזנת קוד קופון htonew10
לחץ כאן
כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דוגמה נוספת , האופנה של בגדי הים יש היום כל כך הרבה סגנונות וצורות שאפשר ללכת איתם ,אם זה ביקיני , בגד ים שלם, גיטרה , גב פתוח ועוד הרבה בגדי ים שקימיים היום והם מאוד נוחים ללכת איתם.

יש נשים שמעדיפות ללכת לים או לבריכה עם חולצה ומכנסיים ולא בגדי ים מלא או ביקיני או כל סגנון אחר שקיים היום . אז חבל שהן עושות את זה ולא נותנת לעצמן להנות מהגוף שלהן , עצה טובה שרק תעזור לכן ותרים לכן תתחילו ללכת מהיום. אל תתנו לאף אחד להוריד אותכן , באמת תהנו מהגוף שלכם ואף אחד לא יגיד אחרת.
דוגמה נוספת , אופנת הכובעים , שמדברים איתכם על כובעים , הדבר הראשון שעולה לכולם בראש , כמה זה לא יפה , כמה זה לא נוח, ברגע שאנחנו נוריד את הכובע אנחנו ניתקע איתו בידיים כי לא יהיה לנו מה לעשות איתו. אבל כובע זה אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים בקיץ כי הוא הגנה שלנו מפני השמש החזקה , יש הרבה מאוד פעמים שלא מוצאים כובע מספיק יפה וגם נוח ללבישה. אבל ברגע שמחפשים נכון ומספיק טוב יש את החנויות שמייבאות כובעים יפים וגם נוחים לחודשי הקיץ שרק יגרמו לכם ללכת כל יום ובטוח שתקבלו עליהן הרבב מחמאות.
דוגמה נוספת של אופנה שנכנסה בשנים האחרונות , היא האופנה של המחטבים , פעם לא היה דבר כזה מחטב שעוזר לגוף להיות מחוטב במקומות שצריך.
היום יש מלא מעצבים או חנויות שמעצבים את הדבר הזה. איך זה עובד אתן שואלות , אסביר בכמה מילים.
נגיד קניתן שמלה צמודה מאוד עם שסע באחד מהצדדים . אתן יודעות שבגלל שהשמלה צמודה אתן צריכות משהו שיאסוף את הכל ביחד, ברגע שאתן קונות את המחטב ולובשות אותו מתחת לשמלה , מה שהמחטב יעשה הוא בעצם יאסוף את הגוף שלכן והוא יתן לגוף שלכן מראה נקי יותר ומחוטב יותר. נכון גם לשסע שיש לכן באחד הצדדים גם לו יש מחטב יעזור לכן לאסוף את כל הדברים שאתן פחות רוצות להראות לכולם. הדבר הזה הוא באמת אופנה לכל דבר, נשים התחילו ללכת אם זה מתחת לכל בגד שהן רוצות.
בנוסף לזה יש עוד דוגמה של אופנה , אופנת הארנקים. פעם הארנקים היו יותר קשורים לגברים, לאופי והנראות של הארנקים היה יותר חזית גברית. הצבעים הכהים , הבוהקים, גם הגודל היה מתאים כזה לגבר. אבל מאוד מהר התחילו גם לייצר ארנקי נשים. הצבעים הפכו להיות נשיים יותר , הארנקים עצמם הפכו לפחות מסיביים ויותר רכים ונעימים , יש גם חברות שהחליפו את הבד עצמו למשהו שיתאים יותר לנשים.
העולם החדש לאט לאט נפתח להרבה מאוד דברים שפעם לא היה נהוג. זה כיף לראות את זה , זה נותן תחושה טובה לאנשים ולנשים.

האופנה של הנשים, היא הרבה ‏יותר גדולה מהאופנה של הגברים זה כי הרבה חנויות או המעצבים עצמם מעצבים יותר בגדים לנשים כי הם יודעים שזה ימכר יותר.
החנויות של הנשים מזמינות אותנו יות מאשר את הגברים, כי נגיד בחנות של נשים ישימו צבעים, יותר תמונות על הקירות , יותר מראות ומוזיקה שמזמינה אותכם להיכנס לחנות כל הדבר הזה זה גם חלק מהאופנה.
אם נכנסים לקניונים לא משנה איפה הקניון נמצא אם זה אצלינו בארץ או בחו״ל, אתם תראו שיש הרבה יותר מבחר של בגדים לנשים למה זה? כי נשים מוציאות יותר כסף על בגדים מאשר גברים. אז החנויות יודעות לאיזה צרכן לפנות. ככה האופנה תהיה גדולה יותר בקרב הנשים.
הנה כמה דוגמאות שיראו לכם למה נשים קונות יותר.
דוגמה ראשונה- כאשר אישה מגיעה לקניון , היא לא באמת יודעת מה היא צריכה לקנות , היא אומרת לעצמה שהיא תלך בקניון ואם היא תראה משהו שהיא צריכה או רוצה היא תיכנס לחנות תסתכל או שהיא תקנה . לעומת זאת שגבר מגיע לקניון הוא יודע מה הוא צריך לקנות , הוא בא מאוד ממוקד לקניון . לכן גם האופנה שלהם מאוד ספיציפית כי הם יודעים מה הם צריכים בארון והם לא צריכים דברים מעבר.
דוגמה שנייה – כאשר אישה יולדת והיא צריכה ללכת לקניון בשביל לקנות לתינוק שלה בגדים. ברגע שהאישה נכנסת לחנות של התינוקות היא יודעת שהיא יוצאת משם עם הרבה מאוד בגדים לתינוק. גם אם היא אומרת לעצמה שהיא תקנה רק מה שהיא צריכה בגלל הדבר הזה החנויות יודעות איך לשווק את האופנה שלהם ואת הפריטים שלהם. לעומת זאת שגבר יכנס לחנות של התינוקות הוא יקנה רק מה שצריך ולא יותר.
דוגמה שלישית- האופנה של הגברים היא מאוד פשוטה ומאוד קלה. אין להם הרבה דברים מיוחדים. יש להם בגדים מאוד סטנדרטיים. כל מי שמעצב את הבגדים יודע שגבר לא אוהב להימרח יותר מדי זמן בלחפש בגדים, הגבר אוהב להגיע , למדוד, לקנות.
לעומת זאת המעצבים יודעים לנשים לוקח הרבה יותר זמן לחפש את הבגד שהן רוצות , זה יכול לקחת להן גם 3 שעות בגלל שהן מודדות ומחזירות את הבגדים שהן לא רוצות וככה עד שהן מוצאות את הבגד שהן רצו.
דוגמה רביעית – היום האופנה כבר עברה לאינטרנט ואיך זה בא לידי ביטוי בכך שהיום כל חנות שיש בקניון רוב הסיכויים שיש לה גם חנות באינטנרט והדבר הזה הוא סיכון מאוד גדול לאנשים למה זה , כי זה אומר שלא צריך לנסוע לקניון בשביל לקנות את הבגד שאתם רוצים , מה צריך לעשות זה פשוט להיכנס לאתר של החנות לחפש את הבגד שאתם רציתם ולהזמין אותו במידה שלכם. יום למחרת אתם מקבלים את הבגד שלכם , אתם מודדים אותו אם הבגד לא במידה הנכונה אפשר להחליף למידה שלכם , אבל אם ראיתם שהבגד לא יושב עליכם כמו שצריך אתם פשוט יכולים להחזיר אותו ולקבל את ההחזר הכספי שלו.
האופנה בשנים האחרונות התפתחה מאוד, הרבה מאוד פריטים נכנסו לאופנה מה שפעם הם לא היו נמצאים ברשימה , כל דבר קטן שקיים היום בעולם האופנה יכול להימכר במחירים מטורפים אם זה מהבגד הכי קטן של הלבשה תחתונה עד הבגד הכי גדול של המעילים והג׳קטים.
האופהה היום היא לא מה שהייתה פעם והיא גם לא תחזור למה שהיא הייתה בפעם. היא רק צומחת וגדלה. היא גם מתפתחת בכך שיש היום הרבה מעצבים יותר ממה שהיה בשנים הקודמות.

החסרונות בעבודה מהבית

העבודה מהבית היא אופציית השתכרות חדשה יחסית בשוק העבודה ויש לה ביקוש ההולך וגדל עקב היתרונות הידועים שלה. אולם כמו לכל עבודה הקיימת בשוק, יש לסוג זה של עבודה גם כמה חסרונות. את החסרונות צריך לדעת היטב ולקחת בחשבון לפני שמחליטים על עבודה מהבית. ההמלצה היא לנסות במקביל עבודה קבועה ועבודה מהבית ולהחליט אם צורת העבודה מהבית מתאימה או לא.

להלן פירוט על החסרונות הקיימים בעבודה מהבית

חסרון ההתמקדות במטרה – בבית יש לכל אחד המון הסחות דעת אשר מפתות אותנו לגשת אליהן וגורמות לעזוב את העבודה ולהתעסק בדברים שאינם קשורים למטלה היומית.
רעש של הילדים, שכנים שעושים רעש או מבקשים להיכנס אליכם לכל דבר שהוא, משימות שקשורות לבית כמו בישול, ניקיון, שליחים שמגיעים, רעש מהשכונה ועוד.
כל אלה מסיחים את הדעת מהמטרה והייעוד העיקרי של העבודה מהבית. גם בני הבית לא תמיד רואים את חשיבות הניתוק מהכל בזמן העבודה מהבית וחושבים שאם אתה עובד מהבית אז אתה פנוי לצרכיהם.

חסרון ה"לבד" – להיות לבד הוא אחד החסרונות בעבודה מהבית שיכול לייאש את מי שלעבוד לבד לא מתאים לאופי שלו. השקט וחוסר בחברה בעבודה מהבית יכול לגרום לאנשים להרגיש לעתים קרובות בודדים וחסרי מוטיבציה לעבודה שיש בה שקט ושעמום חברתי. אנשים רבים אוהבים להיפגש עם חבריהם לעבודה בפינת הקפה, בארוחת הצהרים או סתם במפגשים קצרים במרחב העבודה המשותף.
רבים מהעובדים מהבית טוענים שחוסר חברת האנשים במשך יום העבודה גורם להם להרגיש חסרי חיות ומוטיבציה.

חסרון הצורך בהפרדה – בעבודה שנעשית מתוך הבית יש צורך לנהל את הבית שונה לחלוטין מאשר בעבודה מחוץ לבית. בני הבית צריכים להבין שלמרות העובדה שהעובד מהבית קרוב, הוא אינו זמין לצרכיהם בכל שעה משעות היום. חייבת להיות הפרדה מוחלטת בין הבית לשעות העבודה. אם לא תתקיים הפרדה ברורה גם מהעובד בבית וגם מבני משפחתו, לא יהיה הספק רצוי בבית והעבודה מהבית לא תוכל להתקיים.
החיסרון של הצורך בהפרדה והצורך במשמעת עצמית ומשמעת של בני הבית הוא חיסרון גדול ויש לקחת בחשבון אם אפשרי ליצור הפרדה או שזה לא יעבוד.

חיסרון מוסר העבודה – מוסר העבודה של העובד מהבית חייב להיות מאוזן בצורה כזו שלא יהיה נמוך מידי כי אחרת לא תהיה התמדה והגעה ליעדים ושלא יהיה גבוה מידי ואז העובד מהבית יקח על עצמו יותר מידי משימות ויגרום לעצמו שחיקה וקריסה משחיקה זו.
גם כשאין שעות עבודה מדוייקות ואין בוס שיכבה את האור בסוף יום העבודה, על העובד ליצור מסגרת ברורה שבה הוא מכניס את מטלותיו ואינו חורג בפחות מיד או יותר מידי הספק.

חיסרון הידע – עובד מהבית יכול להגיע להספקים מצויינים ולמלא את היעדים שלו אולם בקשר למה שקורה במקום העבודה עצמו, עם כל השינויים וההתפתחויות, הוא איננו בעניינים ואינו מודע למה שקורה. לפעמים הדברים מתקדמים, משרות מתפנות, אנשים מתחלפים, אירועים קורים, ועוד, והעובד מהבית אינו מודע לכל מה קורה וחוסר ידע זה יכול לגרום לעובד לפספס אפשרויות קידום בתפקידו.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין