בין אם מדובר במדיה החברתית על גווניה, עם דגש על עולם הטלוויזיה והתוכן השיווקי ניתן לראות כיצד הדימוי המוקרן או נראה עובר שינויים פיזיולוגיים. חלק חשוב מהללו הוא תשומת הלב לדרך בה לבוש האדם המיוצג מול הצופים/פות. לקטגוריה יש לצרף את המערך החדשותי אני אתמקד בדימוי הנשי אם כי יש לחדד את העובדה כי ההתייחסות ללבוש קיימת אצל שני המגדרים.
בגדי הנשים מותאמים לקרייניות בצורה מאוד מדויקת, ישנה התאמה או יצירה של "לוק" מסוים (בין אם הוא אמתי או מומצא לשם המערך החדשותי). קיימת התאמה בין הבד לצבע העור ולמאפיינים השונים של הקריינית. התלבושת עוברת התאמה לתוכנית ולמסמן האופי שלה המוכר בקהל הצופים.
בגדי הנשים מייצגים לכאורה את הלובשת. בניגוד גמור לעובדה כי תכניות ראיון או חדשות משדרות רצינות והתבוננות במשכלו של האדם, ברוב המקרים, המראיינים או הקריינים זוכים קודם כל לתגובה על דרך הנראות. נשות ציבור לרוב זוכות למחמאות או לאותות קלון על בסיס הלבוש ולא על היוצא מפיהן.
הצבעוניות של בגדי הקריינית נראים לעיתים כממשיכים או אפילו חלק מהחלל בו הן מצולמות, ניתן לציין לדוגמה את יונית לוי המופיעה בלא מעט פעמים עם מעילים מחויטים אדמדמים המזכירים ומסמנים את הערוץ החדשותי (חדשות 12) בו היא עובדת. לעומתה, ניתן לציין את דוריה למפל מחדשות כאן הלובשת תכופות מעילים מחויטים בהירי גוון (תכלת, קרם, לבן) או לחילופין בצבעי סגול. בשני המקרים מתקיימת השלמה של הצבעוניות של חלל שידורי החדשות.
הצבעוניות של הבד באה להעיד בעקיפין על אופייה של הקריינית או המרואיינת, יש לחדד האופי שהערוץ מעוניין לשדר. למשל, הצבע הכחול משויך לצ'אקרת הגרון ועל כן מיוחס גם לאנשי התקשורת. הצבע הצהוב מיוחס חוסר כנות ויושר, מעורר חשד. לא לחינם הצילום של הגברת שרה נתניהו בחליפת חלקים צהבהבה עוררה רעש וסערה, במקרה שלה הצבע תאם את הידע הכללי שיש לציבור הצופים אודותיה.
לעיתים ישנה חפיפה, אך ברוב המקרים (של אנשי ציבור ומפורסמים על גווניהם) מדובר בבחירות של יועצים אלו ואחרים ולא בהכרח בבחירותיו של האדם הנצפה ונשפט על פי דרך הלבוש. מוחו של הפרט החושב מופעל מהדימוי הצבעוני ומכיר את הסטריאוטיפיזציה, תופעה של חיים במרחב מודרני המושפע ממגוון רחב של מדיות המשדרות את המניפסט הצבעוני ללא הפסקה.
בגדי הנשים טעונים באין ספור מאפיינים אמתיים ובדויים, האורך, הצבעוניות, חוסר הצבע, הדרך בה הבגד מונח על הגוף האנושי. בסופו של היום יש המון ברכה בבגדים מכיוון שהללו מהווים חלק נכבד ומכובד מעולם האמנות והיצירה. בגד כאמרה ביקורתית, פריט לבוש יוצא דופן הבוחן גבולות חדשים, הללו ועוד מהווים חומר ממנו עשויים חלומות של מעצבי/בות תודעה ותרבות, הם מהווים נדבך חשוב מן ההתפתחות האנושית והאין סופית.
בגדי נשים -עולם האופנה
אז בגדי נשים הם למעשה חלק מאיתנו נשים ואצל חלקנו הדבר הכי חשוב מה אנחנו לובשות ומה מתאים לנו ומה איפה לנו.בגדי נשים הם מותג ענק של חברות אופנה מובילות בארץ ובעולם ,בגדים ליום ליום,בגדי ספורט,בגדי ערב,פיגמות,הלבשה תחתונה,מותגים מובילים ויוקרתים ויש עוד המון.
בגדי נשים הם אופנה שלמה שמשתנת מזמן לזמן ולא נשארת תמיד אותו דבר,עם השנים האופנה משתנת ומשתנת ויש בגדים שיצאו מהאופנה ולא יחזרו כנראה ויש בגדים שיצאו מהאופנה פעם ועכשיו חזרו,כל אופנת הנשים היא שינוי שמשתנה מזמן לזמן ולכל אחת מאיתנו הנשים יש גם חלק בשינוי הזה.בטח אתם שואלות למה אז התשובה שלי כי עם יש בגד מסוים שהוא כבר ניהיה ישן יש המון נשים שכבר לא ילבשו אותו וככה לאט לאט הבגד הזה או הדגם הזה יוצא מהאופנה שלנו לאט לאט וכך האופנה גם משתנת לנו מזמן לזמן.אופנת נשים חשובה לכל אישה,כל אישה הלבוש שלה ואיך שהיא נראת חשוב לה בין עם מדובר שנשים שחשוב להם יותר לבין נשים שחשוב להן פחות אבל לרוב הנשים המראה והחיצוני והלבוש שהם לובשות חשוב להם.מסביב לעולם אפשר לראות שגם במדינות אחרות לבוש נשים חשוב מאוד ולא רק בישראל.אופנת נשים היא חשובה לרוב הנשים בכל בעולם.יש המון מותגי אופנה מובילים וחברות אופנה בין לאומיות בארץ ובעולם ויש נשים שאוהבות מאוד ללבוש בגדי מעצבים,למרות המחירים יש נשים שישקיעו את כל כספם באופנה החיצונית שלהם בשביל אירוע מיוחד או מסיבה או אפילו בשביל דייט.
יש נשים שאוהבות לקנות דרך האינטרנט ולהזמין בגדים מאתרי אופנה מובילים ויש נשים שמחליטות לבחור את הבגדים שלהם רק כשהם רואות ומודדות.
באתרי אופנה יש מבחר עצום של דגמים בכל המידות הצבעים והסוגים וכך גם בחנויות עצמם.
אז למה יש נשים שמעדיפות דווקא לקנות דרך אתרים ולא ללכת בעצמם לחנות לקנות,כנראה מבחירה אישית וכל אישה ומה שנוח לה כי יש מבחר גדול גם באתרים וגם בחנויות עצמם.לגבי המבצעים גם כן הם נמצאים באתרי אופנה כמו שהם נמצאים בחנויות עצמם כך שעם תקנו דרך האתר או דרך עצמית מהחנות תשלמו ותרוויחו אותו הדבר.אולם האופנה ובגדי נשים משתנים מזמן לזמן,בשנות ה80 נשים נהגו ואהבו ללבוש בין היתר זקטים מגינס,מכנסי עור וכריות בכתפיים,חצאיות מיני וחותלות.מאז שנות ה2000 האופנה שינתה את פניה,כבר אין סגנון אחד חדש בכל עונה אלא בכל עונה יש לפחות 6 או 7 סגנונות חדשים וטרנדים חדשים שמתוכם כל אישה יכולה לבחור ולעצב לעצמה הופעה יפה עם הטרנדים הכי חדשים.
בגדי נשים הם אכן בחירה אישית של כל אישה ואישה לפי הסגנון שלה לפני העיצוב שלה ולפי מה שהיא אוהבת ומה שמחמיא לה.יש נשים שאוהבות להתלבש אלגנט ויש כאלה שאוהבות ללבוש מחויט ויש כאלה שאוהבות ספורטיבי,יש נשים שאוהבות לשלב בין כולם פעם ספורטיבי פעם מחויט ופעם אלגנט.את רוב הבגדים שלנו נבחר כמובן לפי סגנון אישי של כל אחת ומה שהיא אוהבת.
אז נכון האופנה משתנת בקצב מהיר אבל העם יש נשים שאוהבות את האופנה של פעם של שנות ה 80/90 אז היום יש לנו לפחות מספר חנויות שכן מוכרות בגדי נשים מהאופנה הישנה שכן יש נשים שמאוד אוהבות את זה,היום אכן אפשר למצוא את זה.אז תזכרו נשים שאתם לא חייבות ללבוש דווקא את מה שהולך כיום באופנה ולא מה שהכי יקר והכי נחשב ליפה בעיניי החברה,זה בסדר גם ללבוש אופנה ישנה,זה בסדר גם ללבוש בגד שהוא לא מותג וזה בסדר ללבוש בגדים שיצאו מזמן מהאופנה,בגדי נשים הם טעם אישי של כל אחת ואחת אז אי אפשר להגיד הבגד שלה יותר יפה משל השניה,לכל אחת מאיתנו טעם שונה וסגנון שונה בבגדים וזה מה שיפה בכל הנשים שרואים בארץ ובעולם לכל אישה יש סגנון לבוש אחר שלא דומה לשניה ומייחד רק אותה ואנחנו רואים את זה גם על נשים ברחוב וגם על מפורסמות בטלוויזיה,בעצם בגדי נשים הוא בחירה אישית והטעמה אישית של כל אחת מאיתנו הנשים.