בגדי נשים – והשפעתם על החברה

לבגדים שונים מאז ומתמיד היה השפעה רבה על העולם שמסביב, מההשפעה החברתית ועד ההשפעה הכלכלית, למעשה ניתן להגיד לאט ובזהירות שהבגדים בעצם עיצבו וממשיכים לעצב את חיינו אפילו מבלי שנשים לב, כי אנו כבני אדם לומדים להתאים ולסגל את עצמנו אל מה שאנחנו לובשים וצורכים ביום יום, וכך גם משתנה ומתעצבת תודעתנו בהתאם, וניתן להגיד שבגד הוא לא עוד סתם בד, יש לו השפעה חזקה על כל התחומים ואותם אנו נחקור במאמר זה, נציין את השפעתם החברתית של בגדי הנשים על הכלל וגם נוסיף ונדבר על ההשפעה הכלכלית שנובעת מכך ומתפתחת ככל שצוללים בנושא זה עמוק יותר.

ראשית כל, כאשר אנו מדברים על השפעה מסוימת על החברה אנו בעצם מתכוונים לסוג של "גלי שידור" אשר מתקדמים ומתנפצים לעברנו ומשפיעים על כולנו, זו כמובן מטאפורה לדבר האמיתי שקורה ולבגד שאתן לובשות יש ערך מיוחד וזה לא סתם בד שמתיישב יפה על גופכן, אלא מוצר תודעתי המשנה לגמרי את ההסתכלות שלנו על בני אדם שונים, והחברה למדה להסתגל לפיהם ומחשבותינו משתנים בהתאם לכל בגד שאנו רואים, דוגמה טובה לכך יכולה להיות עניין מסוים כמו למשל הסתכלות ברחוב על בגד נשי כלשהו שמאד מצא חן בעינינו ומיד עולות המחשבות עליו כמו התאמה לסטייל וערך נשי גבוה וכדומה, כי אם נביא דוגמה אחרת מנגד נגלה שאם נראה בגד שלא כל כך מצא חן בעינינו מיד נתחיל לחשוב מחשבות כמו בגד אשר לא מייצג נשים בעלות ערך סטייליסטי גבוה וכדומה, כלומר לכל אדם יש את צורת החשיבה שלו בנושא וההשפעה כאן על החברה היא מיידית, כי כל הערה אשר נזרקת בחברה שלנו נלקחת בכובד ראש של ממש ולעיתים למילים יש הרבה יותר כוח ממה שנדמה לנו ומילה אחת יכולה לשנות עולמות ולעצב את דמותן של נשים רבות בעניין האופנה.

מן הסתם שההשפעות אלו יכולות להיות חיוביות ויכולות להיות שליליות, אך תמיד נשאף להשפעות חיוביות על החברה בדיוק כמו שאנו רוצים לקבל טוב מאחרים כך גם השפעתנו על כלל החברה צריכה להיות כזו, וגם אם ישנם בגדי נשים שונות שלא אהבנו כל כך לפעמים עדיף שנשמור זאת בליבנו ולא נצהיר על כך בחברה, מתוך הזיכרון שלכל אדם יש את צורת החשיבה והעשייה שלו ויכול להיות שיש סיכוי גבוה שישנם נשים אשר לובשות את הבגדים שלא אהבנו וכל מילה יכולה לפגוע בהן חלילה ולא כך אנו רוצים שיהיה, לפיכך מילים כמו: יפיפה, מדהים, ססגוני ומרהיב יכולות ממש להשפיע על המצב בחברה לטובה, כי לכל מילה יש כוח וככל שנשלב בחברה שלנו מילים חיוביות בעלות ערך מכבד כך נראה שהתודעה שמתעצבת ומשתלטת תהיה בקונוטציה חיוביות בהחלט.

וכמובן שלהשפעה החברתית יש השלכה ישירה על ההשפעה הכלכלית כי ככל שהחברה תקבל פידבקים חיובים ומעלים ככה זה ייצור יותר רצון לרכוש עוד בגדים בסטייל הנ"ל, וגם להפך ההשפעה הזו עובדת כי גם פידבקים שליליים ישפיעו על הכלכלה בצורה דומה כי כך או כך יתבצעו רכישות יתר בהתאם לתגובתנו על כל בגד, אז משחק התפקידים כאן מגוון ביותר ועלינו לזכור תמיד שהשפעה גוררת השפעה וכך חוזר חלילה, אין לדבר זה באמת מעצור ועלינו תמיד לשאוף להשתמש בכך בקונוטציה החיובית ביותר כדי ליצור חברה טובה יותר אשר מכבדת את כולם ללא שום העדפה וטעם ספציפי מסוים.

אנו מודים לכן על שהקדשתן זמן לקרוא את מאמר זה ומאחלים לכן כל טוב בשלל הנושאים שצוינו.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]

התחל שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, אנחנו יכולים לעזור לך!