תוך כדי הדברים שנאמרו במאמרים הקודמים שלנו, על עניין תפיסה חזותית של אנשים את האנשים שמסביבם לפי הבגדים שלהם וכן על פי ההופעה החיצונית שלהם, ישנו עוד נספח שמתחבר היטב לכל הנושא הזה והוא העניין של השפעת הבגד שאותו אתה לובש על קבלת הדבר אותו מבקש להשיג .
אז החלק הבא הוא מתאים בעיקר עבור אלו שאוהבים להתמקח או אלו שאוהבים להתווכח, ואולי אתם לא מאלה שממש אוהבים להתווכח בתור אהבה או תחביב, אולי אתם כאלה שזהו חלק מהעבודה הסדירה שלהם ביום יום, למשל אם אתם זוג של סוחרים, או למשל אם אתם סוג של משווקים או עובדים במכירות מסוג כל שהוא אם זה פיזי עד הבית או עד מקום העבודה של האדם אליו אתם רוצים למכור את הסחורה שלכם, ובין אם מדובר בשיחות זום, מסתבר והפעם ממש על פי מחקרים פסיכולוגים מעשיים שנחקרו על ידי פסיכולוגים שיש פה השפעה עצומה של הבגדים והעניין הזה הוכח במחקר הבא:
מה שעשו בעצם זה שחוקרים ערכו מחקר, שלאחר מכן הוא ממש פורסם בפסיכולוגיה הניסויית, והמחקר שהיה מובהק בתוצאות שלו עם מובהקות סטטיסטית עצומה ועם שולי שגיאה נמוכים ביותר לפי המספרים אותם אלו שערכו את הניסוי פרסמו לאחר מכן, שבו הביאו מספר מסוים של אנשים וחילקו אותם ל-3 קבוצות. את הקבוצה הראשונה הם הלבישו בחליפות מחויטות ובבגדים בכללי שמשדרים יוקרה ורצינות ומחויבות, ואת הקבוצה השניה הלבישו בטרנינג נוח, ולקבוצה השלישית נתנו סוג של בחירה חופשית ללבוש את הבגדים שלהם. כל זה היה רק השל הראשון המכין והמקדים של המחקר מה שקרה לאחר מכן בשלב השני הוא שלאחר מכן כל שלושת הקבוצות הונחו בתסריט, בתסריט הכוונה היא סיטואציה המצריכה ויכוח ביניהם דהיינו בין כל שלושת הקבוצות, אז מה שמחקרים הראו שאכן כמו שחשבו החוקרים מראש שאכן כך היה שמי שהתלבש טוב יותר אכן באמת ניצח את מי שהתלבש פחות טוב.
וישנה נקודה אחת שהיא אפילו יותר מעניין, מה שראו החוקרים שם בנוסף לכל זה שאלו שלבשו את הטרנינג הראו רמת טסטוסטרון נמוכה יותר מאלו שהולבשו עם חליפות מחויטות, ורמה כזו נמוכה היא מפחיתה את רמת ההתגרות שלהם, ולכן לא ניצחו.
ויש חלקים רבים שהם מאוד הגיוניים בסיפור הזה, כיוון שאדם שבא לבוש בחליפה מחויטת או בבגדים רציניים למקח וממכר ולמשא ומתן בכללי הם נתפסים כאנשים שהצליחו, וכאשר אדם רואה אישה עם בגדי נשים המשדרים יוקרה המחשבה הראשונה זה שהיא הצליחה מכיוון שהיא עמדה על העקרונות והייתה רצינית ולא וויתרה לא לעצמה ולא לאחרים לאורך כל הדרך בעסק וכל הדרך בקריירה האישית שלה, כיוון שבגדי נשים כאלו יש בהם גם שדר וגם אמירה של "אני טובה במה שאני עושה, אני מודעת לזה, אני מוכנה לכל אתגר שיעמוד בפני" ועצם השדר הזה כבר מראש מרתיע ומוחק אצל הצד השני במשא ומתן או לצורך העניין אם מדובר במהלכו של ראיון עבודה אז זה בעצם מונע מלכתחילה ניסיונות של הצד השני של בעצם לבדוק את המים, ולבדוק עד כמה הצד שמולו נחוש, כיוון שבגדי נשים כאלו הם אומרים אמירה בולטת, של אישה עם כח ונחישות ורצון ואמצעים להוציא את אותו רצון גם כן אל הפועל, לכן ההמלצה אלייך היא שכאשר את באה אל מול צד שני במשא ומתן, ואת צריכה לקנות בגדי נשים לרגל מאורע זה, או שאת פשוט באה לבחור בגדים מתוך ארון הבגדים האישי שלך, בחרי בגדי נשים שמשדרים כח ועוצמה ויוקרה בעיקר, כיוון שהשדר של בגדים יוקרתיים מקפל בתוכו את כל משכתבנו למעלה והרבה מעבר