בגדי נשים מאז ומעולם היו דבר נחשק בכל רחבי העולם, אם ניקח טיול אל מסביב לעולם נגלה עולמות שלמים ושונים של בגדי נשים שונות בכל מיני גזרות ועיצובים ובעצם דבר זה אינו יגמר לעולם מכיוון שבכל יום קמים להם חידושים שונים אשר משפרים עוד יותר את החוויה של הקנייה ובכך כולנו מרוויחים, גם הקונות וגם היצרנים והעולם הנ"ל ממשיך לפרוח ולהשתפר בכל עת, אך אם נציין בנוסף לכך את העובדה שההצלחה הרבה מביאה גם לתהילה אז האופן בו מתנהלים הדברים משתנה לחלוטין ואנו בעצם נכנסים למטרה של הצלחה יתרה שמביאה כל מיני צ'ופרים כגון עתיד כלכלי טוב יותר וכדומה, ובמאמר זה נציג את כל התהילה שקרתה עקב ההצלחה הרבה בתחום הזה ונגלה יחדיו דברים נוסטלגיים שפשוט חבל מאד לשכוח.
ראשית כל נתחיל בהצלחה הרבה של חברות המותגים, אם נחזור אחורה בזמן, רחוק מאד אל העבר הישן נגלה ולא נופתע שמותגי בגדים כלל לא היו קיימים ואף אחד אפילו לא יכל לחשוב על כך באותה התקופה, אנשים הסתפקו במועט וחיו חיים פשוטים בלי לקבל יותר מדי ובכל זאת הרוב המוחלט היה מאושר מכך, זה רק מראה שככל שהזמן רץ אנו בונים תודעה של "לקבל יותר ולשמוח יותר" וממש כבר לא מסתפקים במועט, יש היגידו שזה לטובה ויש היגידו שזה לרעה, אך מה שבטוח הוא שניתן לגזול מכך גם דברים חיוביים וגם דברים שליליים והכי חשוב שנהיה מאושרים ממה שיש.
אז כשהעבר כבר התחיל להישכח והעתיד כבר הגיע המותגים השונים גם כן החלו להיראות בכל רחבי העולם והם הביאו חידוש גדול ועצום לבגדי הנשים השונות כי כעת העיצוב שלהם נהיה הרבה יותר איכותי כיאה למותגים השונים שדואגים לטפח את הבגד ככל הניתן בשביל לגרוף כמה שיותר פידבקים חיוביים מהקונות וכיום ניתן להגיד שדבר זה אכן הצליח וככל שהבגד נעשה בצורה איכותית וטובה אז הפידבקים החיוביים גדלים כמו שצריך וזה מה שבעצם גורם למותגי האופנה להמשיך לייצר לכן את הטוב ביותר בעקבות המוטיבציה שגם כן גדלה.
אך האם ההצלחה הכלכלית מסתכמת אך ורק במותגים?, ובכן כלל לא וניתן גם לראות מגמה של הצלחה גם כאשר לא מדובר על מותגי אופנה שונים, הצצה קטנה במרכז העיר תוכל לענות על השאלה הזו כאשר נבקר באחת מחנויות הבגדים הפשוטות שלא שייכות לשום מותג אופנה והם גם כן מצליחים להביא את הטוב ביותר וההצלחה הכלכלית גם כן מתרחשת, אם כי לא בצורה כמו אצל מותגי האופנה אך בהחלט ניתן לראות מגמה מסוימת של הצלחה אשר גדלה גם כן בתלות כמות הרכישות של אותן הבגדים, והמסקנה העיקרית הנובעת מכך היא כמה שיותר קניות גובלת לכמה שיותר הצלחה.
לקראת דברי סיכום נציין שנושא זה אינו מסתכם בכל המאמר שנכתב עד כה והוא הרבה יותר גדול ממה שאנו מתארים לכן, אך מן הסתם שאנו לא יכולים לסכם את כל הנושא במאמר אחד ובעקבות כך יגיעו עוד שלל מאמרים בנושא שבסופו של דבר יתמצתו לכן את הנושא בצורה הטובה ביותר ויענו לכן על כלל השאלות שעוד נשארו פתוחות בנוגע לכך, וכלל הזהב אומר שככל שאנשים רוכשים ותומכים כך מגיעים דברים חדשים לשוק והשיפורים מניבים פרי, אז לפעמים שווה לרכוש יותר על מנת לקבל הרבה יותר והיחס כאן עובד בצורה פנטסטית לשמחתנו.
אנו מודים לכן על קריאת מאמר זה ומאחלים לכן שופינג בטוח ונעים.