ראיון עבודה הוא לא עניין של מה בכך, כל אחת שדבר זה ניצב לפניה מנסה ככל כוחה לעשות את המקסימום השתדלות שהיא יכולה על מנת לצאת הכי טובה שרק אפשר, וממש לתת את כל המאה אחוזים שלה, את מתכוננת ומנסה לחשוב על איזו שאלות את תאלצי לענות במהלך הראיון, וכמובן את מתקלחת ומתארגנת ומתלבשת ומנסה להיראות הכי טוב שרק אפשר.
כי כבר ידוע המשפט שאומר "שלעולם אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני" אבל האמת היא שכאשר את שוקלת באילו בגדי נשים לבחור לראיון הבא שלך את צריכה לא פחות לשים לב לצבע והגוון של הבגד, לא פחות מאשר איך את נראית בו, ומייד במאמר של היום נסביר את הסיבה לכל זה.
הנקודה שכל בחורה או אישה צריכה להבין בהקשר של צבעים של בגדי נשים (וכל צבע וצבע סוקר בהרחבה במאמרים קודמים…) היא שלכל צבע ישנה את האמירה שלו ואת ההשפעה שלו בתת מודע בהכרח גם על מי שלובשת וגם ובעיקר על כי מי שרואה אותך בו, כי בתת מודע שלנו כל צבע מסוים מקושר אל רגשות מסוימים שכל אחת או אחד מאיתנו גדל שהם מתקשרים אל רגש מסוים או אל מערך רגשות מסוים, ובעצם על ידי בחירה נכונה ומשוכל תשל בגדי נשים כל אישה או כל בחורה יכולה לשלוט באופן בו היא נתפסת על ידי כל מי שנמצא בסביבה הפיזית שלה, או לא פחות איך היא נתפסת אפילו בתמונות בהם היא צולמה עם אותו בגד עם אותו צבע או גוון מסוים.
כהקדמה אל כל העניין הזה חשוב לומר שגם אם אתם ביום יםו שלכם כאלה שאוהבות בגדי נשים עם שילובים שהם נועזים וכמה וכמה צבעים חיים ובועטים או הרבה צבעים פסטלים, עדיין – אל ראיון העבודה שלך ממש אל תגיעי ככה, זה יוצר רושם מבולגן ואולי אפילו טיפ טיפה מופרע- רושם שאת ממש לא רוצה לעורר אצל המראיין או המגייס שעושה לך את הראיון עבודה נכון אל אותו רגע.
טיפ נוסף וכללי הוא – וודאי היטב שהצבע או ההדפס שיש על הבגדים שלך עובר מסך, ובמילים עובר מסך הכוונה היא מילולית, נראה טוב על המסך, הכוונה היא כמובן בהנחה שראיון עבודה שלך הוא קורה מרחוק באמצעות תוכנות כמו זום וכדומה, ישנם צבעים ובעיקר ישנם כמה וכמה סוגים של הדפסים שבוידאו הם לא עוברים טוב בכלל, והם מרצדים ונראים ממש כמו חתיכה אחת גדולה של בלאגן, וכאשר את בראיון עבודה שלך, את ממש לא רוצה את כל הרגשות האלו אצל כל המראיינים שלך, כי את רוצה אותם כמה שיותר מרוכזים במילים שלך ונמצאים איתך, מאשר בוחנים בעל כורחם סוג של בגדי נשים שבחרת שלא עובר מסך בכלל.
והדרך המאוד קלה וודא את זה לפני הראיון עצמו על מנת לא לקחת שום סיכונים מיותרים –היא פשוט לדבר עם חברה או מכרה בזום לפני כן, וככה לבחון בתנאי שטח האם בגד זה וצבע או הדפס זה הוא אכן עובר מסך או לא.
עוד נושא חשוב אך לא ממש נפוץ הוא – לוודא מראש האם ישנה משמעות תרבותית אל הצבע הזה בארץ של המראיין שלך, לדוגמא אפשר לקחת את הצבע הלבן- פה אצלנו הארץ הוא משדר חגיגיות שמחה ועליצות, ואילו ביפן הוא משדר מוות ולכן אסור בשום פנים ואופן להתראיין אל חברה יפנית עם בגדים שהם בצבעי לבן.
זהו רק ההקדמה וההתחלה במאמר הבא ניגש אל הנושא עצמו ונסביר איך כל צבע וצבע משפיע על הרגשות של כל הסובבים אותך. בגדי נשים